Maybe I have been here before

Satt och kollade lite smått på olika bilder och så hittade jag denna, från vårat avslutningsfoto i nian. Miss you guys! Känns som om det var en evighet sedan jag träffade mina gamla classmates nu. Vissa har jag inte ens sett till över huvudtaget. Tråkigt men sant..  :) Men endel hålls det i alla fall kontakten med! Underbart!Ska springa och göra mig lite klar nu pussar

Sådär såg jag i alla fall ut på det kortet. Vi skulle vara rockers eller nåt sånt tror jag det var :) Hittar inte igen kortet på hela klassen. Får ladda upp det senare för jag hinner inte leta det nu. Har lite smått brådis hehe


Gott nytt år!

Godmorgon, vaknade vid nio vilket kommer att innebära  att jag kommer att vara död ikväll på nyårsafton. kul... ?! Nej men jag får helt enkelt hålla mig vaken. Sitter och lyssnar på lite musik och hade tänkt att gå och ta mig lite frukost, godisyoghurt och cappuccino. Mums! Sedan blir det att göra sig lite klar. Vid tolv kommer två andra familjer hit och då blir det att åka lite skridskor och sedan bada. Därefter får jag skynda mig att göra mig lite klar för att sedan ta bussen till karin där vi ska vara vid fyra. Då kommer vi att laga tacos och ha det riktigt trevligt. Sedan kommer några fler dit. Resten är inte spikat men det lär väl bli att fara någon annanstans. Ska ju möta upp min favoritpajk och så sover han förmodligen över här sen. Kameran åker i alla fall med. Vet inte om jag hinner skriva något mer på bloggen idag så om jag inte gör det får ni ha en trevlig nyårs och gott nytt år på er! Ta det lugnt ikväll! :)

Förresten måste fundera ut nyårslöften :]
Kanske.... Att komma i tid skulle vara ett bra nyårslöfte eller Malin?! ;)

Amazing

Idag for jag Malin och Karin och handlade lite nyårs mat. Smaskens! Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt med min familj. Det blev cappuccino och film. Inte dåligt :) Nu blir det att gå och lägga sig, är hur trött som helst och jag ska ju som orka upp imorgon också. Sov gott så hörs vi sen imorgon! ♥



You had me at hello

Igår spenderades kvällen hos jesper med malin och tanden. Trevligt :) Idag så ska jag på en liten stund möta upp brudarna på maxi för att inhandla lite mat till nyårs. Får väl se vad det blir för mat men jag tippar på tacos och det är ju inte helt fel. Hade tänkt ladda upp nå bilder men insåg att jag nästan inte hade några på datorn så jag får ta och ladda in kamerabilderna senare idag, om jag hinner. Imorgon ska jag också ha med mig kameran och ta massa kort som jag kan bjussa senare. Nej men vi hörs puss!

The way to begin

Vaknade vid tio men precis som vanligt är jag seg, så jag har inte hunnit göra mig klar än. Men jag har som inget speciellt som jag måste göra innan klockan 4 då jag har klipptid så att det gör som inte så mycket. Ska bara ta det lugnt och så tills dess. Jag har inte bestämt mig hur jag ska klippa mig, men det kommer nog inte ske några stora förändringar, kanske bara toppa håret får se. Tror jag hade slingtid också men det minns jag inte riktigt hihi. Kanske hinner ut och gå en sväng innan dess. Det återstår att se! Ikväll verkar det bli att vara med bla Malin. Tror nog att det blir bra. Vi hörs senare! Puss



It feel like a lifetime

For tidigt i lördags till Arvidsjaur. Eddieboy hängde med. Det blev att leka en massa med småkusinerna och åka pulka i backen med dem, äta en masssa gott, fika, spela spel och ja men typ bara allmänt mysa. Kom hem igår och huset var helt insnöat så att det första vi fick göra var att skotta men det funka det med. Sedan sov älsk över här. Idag mötte jag upp malin och johanna på stan och gick med dem och sedan blev det en fika på stan. Härligt värre! Har precis ätit och ska nu göra mig lite snabbt klar och sedan beger sig jag, M och J till ica för att köpa något gott. Ikväll blir det myskväll med film. Inte helt fel! Nej men vi höres senare! Pussar på er!♥

Lycka♥

I kind of miss you girls♥


Fredag


Fick en bild lite redigerad. Så gracias :)

Har försökt att he undan lite julklappar idag och att rensa bort lite saker men det gick inge bra alls och inte så kul men ibland får man göra saker som är mindre roliga också. Bara bita ihop. Sedan så for jag hem till Älsklingen min och var där en stund. Lekte med hans brors gulliga katter. De var så söta! :$ Efter ett tag ringde vi hans mamma som kom och hämtade upp oss och skjutsade oss till bion. Bion var riktigt bra faktiskt. Vi såg luftslottet som sprängdes. Under lovet hade vi ju sett de två föregående filmerna så att det var kul med att se fortsättningen också. Sedan for jag hem och åt middag och då var klockan omkring tio. Sedan så har jag sett lite av filmer och så har jag spelat spel med the rest of the family. Det var mysigt. Funderar starkt på att göra mig en kopp varmt kaffe och göra mig klar och sedan ligga i sängen och läsa lite tidningar. Det lät faktiskt rätt mysigt, tror jag gör det nu med detsamma! Imorgon ganska tidigt bär det av till min farmor och farfar i A-jaur. Där är bl.a. några av mina kusiner också så att det ska bli riktigt roligt att träffa dem också. Ah, men he bli nog toppen. Kanske uppdaterar lite mer sen ikväll, imorgon och eventuellt hos farmor och farfar men vi får väl se hur det blir med det. Annars så tar jag troligtvis med mig kameran så att lite bilder kankse kommer upp när jag kommer hem på söndagkväll eller tidigt på måndag morgon. Puss på er så länge! ♥

Le love



Så sjukt fina bilder det finns på LE LOVE. Man blir så glad av att bara kolla på bilderna.

Puss

Nu: Äta rester från julbordet. Blir gott:)
Sedan: Fixa lite i garderoben och därefter möta upp älskling och bio. Blir en mysig Fredag.
Imorgon: Arvidsjaur, hälsa på farmor och farfar och så.

En liten sammafattning :) Toppen vi hörs!

Sick

Vad gör jag uppe nu när jag är så sjukt trött?! Sick.


God natt på er! ♥

Hoppas att ni har haft en fin julafton! Ska snart gå och sova. Vi hörs senare. Puss


God Jul

Visst blev mitt och edvards pepparkakshus gulligt?!?!?! :)

Tycker att vi var riktigt duktiga, brände mig men det är sånt man får ta. Riktigt roligt var det i alla fall!

 


Julafton

Hallå, nu har vi ätit julbord, sett kalle, öppnat julklappar osv. Sitter nu här vi datorn mätt och belåten. Ska ladda upp något kort nu från julafton men även från i helgen och från igår. Så att det kommer en liten bildbomb senare. I julklapp fick jag bl.a. två nya parfymer, en massa nya kläder, filmer, smink, pengar, halsband och så vidare. Inte helt fel inte! Är super nöjd. Ja men vi hörs senare! Funderar starkt på att gå och se en film.. Om ingen vill se den med mig så får jag väl se själv. Japp, så får det bli. Puss och God jul på er! :*

Farmors goa kola. Mums! ♥


God jul


Haha en hemsk bild men det är väl ändå tanken som räknas. Hoppas ni får en fin jul allihopa, med mycket julklappar och god julmat och ha det trevligt med era nära och kära! Puss på er! Nu är jag trött som gott!♥♥

Hey

Det blev att äta på subway idag med la familia. Sedan handlade vi lite saker och därefter hämtade vi upp eddie och så for vi till mig, gjorde pepparkakshus, åt skumtomtar, drack glögg, gjorde pepparkaka och såg en julfilm. Det var mys. Sen så gick jag och älsk ut och gick och busade i all snö hehe så vi blev rätt blöta. När vi skulle skjutsa hem eddi så råkade vi dessutom köra fast med bilden så att det blev mycket skratt och skottning. Men he blev bra i alla fall! Nu sitter jag här och fryser. Borde sova det är trots allt julafton :] Jippie äntligen. Men innan dess ska jag fortsätta att prata med gullet i tele :*


23:e December

Vaknade ungefär vid 8 (?). Sedan så åt vi tårta på sängen eftersom att min lillebror fyller år idag. Nu ska jag göra mig klar lite snabbt och sedan bär det av en snabbis in på stan. Det ska bli härligt. Annars så ser jag fram emot glögg och julfilm ikväll. Vi hörs lite senare eftersom att nu är det att göra sig klar som gäller. Hoppas att ni får en fin dag! Puss & Kram♥

Jag vet att du kommer att hata bilden men vad gör det om hundra år?! ;)

Grattis på födelsedagen lillebror :*

Hopppas att du får en riktigt fin födelsedag! :)


Puss

Jag var sämst på att försöka somna för det gick inge bra. Fortfarande vaken och överpigg. Vill inte sova men jag vet att jag borde...Åhh.... I-landsproblem på hög nivå... Eh bjussar på nå bilder :)Hoppas att ni inte dör av bilderna, känsliga tittare varnas.



Sov gott!


Finbilden på mig och Elin haha. Den tjejen är verkligen en glädjespridare måste jag säga. Gud vad man skrattar när man är med henne :)!

Med den här bilden säger jag God Natt. Nu Är jag så grymt trött. Har jag i och försig varit hela dagen men ändå. Skulle kunna somna när som helst. Min nacke är smått död men jag får bita i det sura äpplet och lära mig att sluta upp med att knäcka nacken :]. Hoppas att ni haft ett fint lov än så länge och i fortsättningen också för den delen. Mitt lov har fått en kanonstart och hoppas på att det kommer att fortsätta så också. Imorgon fyller Lillebror år och imorgon är det en dag fram till julafton. Peppa! Nej just ja, god natt med er och sov så gott så hörs vi senare! ♥

:(

Ajj, jag skulle knäcka till nacken som jag brukar göra men så knakade det till som det inte brukar och nu kan jag typ inte böja huvudet. Det gör inte lite ont, jag dööör.... :( Bara att bita ihop och hopppas att det går till sig så snart som möjligt. Eh nu ska jag sluta klaga och göra mig lite snabbt klar.

Skogen

Nu har jag kommit hem från södra kusfors där Eddies pappa bor. Det har varit jätte mysigt där. Vi har åkt lite skoter, bakat pepparkakshus och en massa andra kakor, spelat spel, jag brottade ner eddie i snön och en massa annat. I morse vaknade vi 9 och klockan halv 10 släpade Edvard med mig ut och gick i skogen. Det kan inte ha varit lätt hehe för jag var så grymt trött (A). Och så såg vi renar när vi gick också, dagens naturupplevelse hehe. Nej men det har varit jätte mysigt! Nu ser det ut som om jag ska träffa Malin och Johanna en stund. Blir kul. Hoppas på pepparkaksbak :].  Aja puss!

Remember what you told me

En liten sammanfattning av helgen..

Fredag: Slutade 10. Lov! Sedan gick jag och några från klassen på dallas och åt. Därefter hängde jag med en massa härligt folk på stan. Och så gick jag Johanna, Ewe och Linnea och fikade. Mums! Det var verkligen jätteroligt att träffa allt härligt folk! Gick på stan till cirka 5 och då komme Eddies mamma o tore och skjutsade hem oss till mig. På kvällen hängde vi med min familj, mormor,morfar, farmor och farfar ut på Tatung och åt. Det var sjukt gott! Till efterrätt fick jag någon friterad banan och tro det eller ej men det var faktiskt gott! =) Därefter sov Eddi över här.

Lördag: Vaknade runt tio någon gång. Gjorde oss klara och sedan kom allihopa hit och så har vi firat min lillebror, ätit smörgåstårta, vanlig tårta, en massa fika och sånt. Lyckades även få edvard att spela rockband efter att ha tjatar väldigt länge :$ Nu har vi precis sett film, män som hatar kvinnor. Sjukt bra film! Längtar redan till imorgon för att se fortsättningen och därefter sista filmen!  :) På en stund funderar vi på att bada eller att gå ut och gå. Blir nog bra de.

Söndag: Ingen aning, kanske packa ihop lite saker eftersom att ungefär mitt på dagen så ska jag följa med Edvard till hans pappa i södra kusfors och så stannar vi där tills på tisdag. Får väl se vad vi hittar på där. Det blir nog förmodligen lite skoter, att se filmer osv.. Ja men det blir nog bra! Blir nog ingen uppdatering när jag är där i alla fall utan ni får nog klara er hehe.



Lalala jul lov

Sista lektionen för den här treminen. Nu taggar jag lov! Ska försöka hitta på så mycket skoj som möjligt. Vi slutar ju som tio så brudarna i klassen funderar på fika. Det blir nog mysigt. Sedan när Malin och kanske johanna (om hon nu ville hänga med oss på stan) ska vi gå och kolla ut de sista julklapparna. Kommer inte att hinna att göra det senare, så bäst för mig att jag hinner köpa klart allt idag. Oj där går bussen... Jag åker nog med pappa idag hehe. Bra gjort Frida! Nu ska jag springa och göra mig klar. Puss!

Do do da da da

Sweet dreams

Jag som tänkte lägga mig tidigt ikväll... Blir aldrig som jag tänkt mig. Men var med Malin och Johanna ikväll i alla fall. Roligt att träffa dem för det var ett tag sedan känns det som. Vi spelade lite rockband och så satt vi mest bara och snackade. Jag som var så pepp på att bada men det får bli en annan dag. Förresten så har det varit iskallt på skolan hela dagen och just den kallaste dagen hade jag t-shirt... Åhh så nu har jag suttit och frysit ända sedan jag kom hem. kul...  Nej hörrni nu blir det att göra sig klar och gå mot sängen för jag är död!! Kommer typ försova bort min enda lektion imorgon.. Typsikt mig. Ehh vi hörs sen ♥

haha kan bjussa på den.. Pusshej


Älskling

Psst.. idag har jag och älsklingen min varit tillsammans i en månad. Älskar dig! Puss♥


DRAMA

Gick på stan ett tag med brudarna. Haha här kommer lite bilder därifrån.. OBS!! Inte seriösa. Tror inte att bikboktjejen blev så glad hehe. Vi stog där och fjantade oss med en massa roliga kläder :)


++ på elin, Wingen och Johanna(som vägrade var med på kort men som förblev fotografen)

Bad romance



Lady Gaga har verkligen jätte härlig stil. Härliga låtar och ja men typ allt haha...
Sitter och nöter bad Romace som så många andra gånger.
Verkar inte bli less den hur många gånger jag än hör den. Sick!?


The brightest green

Kändes sjukt härligt idag. Vi fick sluta tidigare, fika på lektionen och hade bara en vanlig lektion som inte ens var speciellt jobbig. Känns verkligen som fredag idag. Imorgon har jag endast en lektion, Biologi. Slutar alltså Sjukt 10.00!!!! underbart är alltjag kan säga! Allt plugg bortgjort:):) Efter skolan så blir det nog en fika med brudarna och sedan ska jag nog träffa Malin och gå på stan ett tag. Därefter blir det att gå ut och äta och så. Blir eddi på kvällen. Blir nog bra! Ikväll ska jag vara med Favvo malin men jag vet inte vad vi hittar på. Blir nog något roligt som vanligt kan jag tänka mig! Pöss

Unstoppable

Snart tittar Malin förbi här. Hon har pyamasbroblem. Tydligen någon utklädningscup eller något sånt för dem imorgn. Får se vad vi kan tänkas hitta på för något. Hoppas att vi hittar något bra ;) Just ja borde kanske göra lite spanskaläxa (A). Den hadejag helt glömt bort. Kanske hinner lära mig den imorgon. Föresten lucia Shown av este Tjao


Don´t give a damn about it

Dagen har känts lång och tråkig. Har egentligen inte gjort speciellt mycket känns det som. Typ bild 2/3 av dagen:) Men he funka. Ska snart iväg på nån lucia show för estetarna. Blir underbart! Men nu ska jag nog gå och göra mig lite klar. Ha en fin dag! Puss♥


Making a memory

Ska gå och göra mig klar nu. Har precis ätit frukost och nu sitter jag med en kaffekopp vid datorn och segar och lyssnar på lite musik. Har nationella första timmen, sedan känns det som om vi bara kan slappna av och ta det lugnt den sista tiden. Okej jag har en hel del som jag måste göra klart. Får hoppas att jag hinner klart allt. Annars blir det inge bra alls. Eh.... Vi hörs sen!

Jag vill ha sommar och sol


Tre sommarbilder från i somras och tre härliga låtar gömmer sig bakom bilderna. Saknar verkligen sommaren. Alla dagarna på stranden, grillkvällarna, värmen, ledigheten, alla glassar soliga dagarna, ja men allt som hör till sommaren!  Det vart allt för mig. Sov gott och god natt! :*

In the end

Dagen började med nationella del B i matte. Ingen aning om hur den gick men skönt att den är bortgjord. Imrogon har vi nästa del. Det känns nästan som om jag redan har tagit jullov men det är dock inte speciellt länge kvar som tur är:) Efter skolan gick jag på stan och tro det eller ej men har nästan köpt klart alla julklappar! Är lite stolt för jag brukar verkligen vara ute i sista minuten. Efter det for jag hem och åt och sedan dans. Det var typ skoj! Efter dansen gick Jag, Saga och Lucas till max och var där ett tag och sedan gick vi ut i kylan och gick av någon anledning. När jag kommer hem så skottade. Lite duktigt av mig hehe! ;) Nu ska jag göra mig klar och sova. Är trött. Låter ovanligt för att vara jag att sova nu. Blir förmodligen att jag lägger mig sent ändå även fast jag säger att jag ska somna tidigt. Nej men hörrni, nu svamlar jag bara på. Vi hörs sen! Puss♥

:)


Save me

Började med att jag försov mig idag. Slängde på mig kläderna, sminkade mig lite slarvigt och for iväg. Funka det med. Kom dock lite sent men vad gör det om hundra år. Förövrigt har jag gått runt och varit trött hela dagen så att ikväll ska jag gå och lägga mig riktigt tidigt. Kanske till och med går och lägger mig nu?! Skulle lätt kunna somna :] Imorgon har jag matte nationella. Ingen aning om hur det kommer att gå men jag hoppas att det går bra i alla fall. Wish me good luck!

Sjukt bra

Man blir verkligen sjukt glad av den här låten!! ♥ Borde börja ta mig i säng nu. Ska trots allt orka upp imorgon och inte missa bussen, som hänt så många gånger förr :] Eh.. Hörs sen! Puss

Strike back

Igår blev det stan med Edvard, sedan for vi och kollade på hockey, därefter my place där vi åt tacos och såg film och sånt. Sedan sov han över också. Mys :) Idag vaknade vi tidigt och tänkte se på lucia men sen orkade vi inte. Var vakna ett tag sedan somnade vi om. Därefter gick vi upp och åt lussebullar och frukost. Smaskens! Dagen var räddad haha ;) Efter det gick vi ut och gick. Sedan har jag kollat in lite plugg... Jätte kul... Nu ska jag skriva ett referat som tydligen ska vara klart imorgon. Tagga! :( :(  Funderar på en promenix och ett bad efter det. Har ju sovmorgon. Jippie!!!! :) Nej men hörrni nu ska jag fortsätta med mitt fina referat hehe :S Puss på er! ♥

bow wow

Igår var jag med Johanna, Emil, Malin och Fanny. Vi for till någon fest på a-torp för Karin som förövrigt fyller år idag. Så grattis! ♥ Blev inga kort, hade helt slut  batteri på kameran. Kanske lika bra ;) Idag ska jag möta upp älskling sedan tippar jag på stan kanske hockey och att vi far hit sen men får se hur det blir. Måste kolla bloggarna nu och en ny design hade jag tänkt fixa mer mot jul. Blir nog ingen komplicerad utan bara någon enkel, men allt är ju tnyp bättre än den jag har för tillfället så.. Vet inte varför jag inte sover:S Ovanligt för att vara jag. Men å andra sidan är det är ju bara bra att jag lyckas vakna tidigt någon dag så. Tröttheten kommer väl ikväll...... Pusshej!

Grattis :)


Bilarna glittrar av frost

Äntligen helg!! Som jag har längtat. Dagen gick ändå rätt snabbt. Nu är jag i alla fall hemma. Ska ta det lugnt en stund, göra mig lite klar och sedan blir det väl att hitta på något med lite folk. Vet inte än vad vi ska göra, men det löser sig nog. Borde läsa lite bloggar, har hamnat några dagar sent i bloggläsningen. Inte bra.. Förhoppningsvis åker kameran med ikvälll. Ja men vi hörs puss ♥

Haha fina bilder.. Aja men de är i alla fall från i somras och jag liksom saknar Fannybunny  :(:(


Godmorgon

Morning, sovit gott? :) Jag vaknade en massa gånger i natt och la mig på tok försent. Men så kan  det gå ibland. Har precis ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen. Jullåtar spelas i alla fall i högtalrna. Kan inte fatta att det ens är December och ännu mindre att det inte alls är länge kvar till jul.. Var är all snö?! Oj ser nu vad klockan är... Nu blir det brådis! Puss ♥

Bild på Markus och Malin från i somras.


Sov gott!

Mina ögonlock har som en tendens att trilla ner. Kanske dags att gå och göra mig klar och sova. Varenda och eviga morgon står jag och klagar på hur trött jag är men ändå går jag inte och läggar mig tidigare. Mitt nya nyårslöfte kanske? Nej, nu borde jag sova.

Hahaha låg och såg och blev smygfotad för ett tag sedan... Undra vem de kan vara?! Hittade bara bilden på kameran så jag har ingen aning men kanske pappsen eller lillebror eller någe. Eh varför försöker jag ens skriva något mer. Skriver bara fel nu när jag är så trött, så ja men vi hörs puss!



Lalala

Pju, ännu en dag har gått. Känns ärligt talat bra. Nu längtar jag bara till helgen, men innan dess har jag ett fysikprov att klara av... Efter skolan for jag hem och åt och sedan for jag på buggkursen. Det var faktiskt jätteskoj! Mycket roligare den här gången. Kanske för att man kan mer steg och så men ändå. Efter den läste jag igenom fysiken. Är jag konstig om jag tycker att den är lite kul?! För det är just vad jag tycker haha. Jag måste allvarligt vara sjuk... Nu ska jag gå och ta mig lite glögg och läsa lite ur en engelska bok som skulle vara klar för ett tag sedan hehe. Ska tydligen berätta om den för läraren. Hoppas att jag får göra det nästa vecka för jag är långt ifrån klar med den nu. Ah men hörrni vi hörs senare!
PUSS & KRAM

Såhär vi kommer att spendera hålet imorgon?! En massa plugg i bibblan?

Aja får se hur det blir :) Föresten karins mobil måste verkligen vara hemskheter i. Om någon nuddar i den eller tar den på skoj så studsar hon upp som en studsboll och springer efter galet och skriker för att få tillbaka den... haha undra vad som finns i den... Borde nästan ta reda på det eller vad säger du Karin;)?


♥Godnatt ♥

Med den här bilden säger jag godnatt! Ska gå och göra mig klar nu men kommer förmodligen inte att somna förän om ett bra tag. ♥

De här brudarna gör att man får ett skratt var dag haha!!♥





Someone once told me

Har suttit och pluggat lite fysik/smsat. Men mesta tiden gick nog åt till mobilen (a). Nu kom mamma med en kopp glögg så jag ska dricka upp den, sätta upp håret i en tjofs och gå och möta Malin. Ska bli roligt att träffa bruden! Vi ska gå ut och gå en sväng. Kan inte bli annat än toppen! Vi har säkert en miljon saker att snacka om och lär få en massa skratt precis som vanligt. Nej vill inte att Malin ska bli allt för övervänt så kanske bäst om jag går nu. Vi får höras gott folk! Saknar min eddie :]! Pusshejs! ♥

Rootless tree

Efter en lång dag så är jag grymt trött vill jag lova. Hade egentligen tänkt fara och ha lite "fysikmys" med brudarna jag orkade verkligen inte. Tråkig med bara sanningen. En pluggkväll med dessa härliga brudarna skulle inte ha varit helt fel men får se till att vara med nästa gång istället. Jag tror nästan att jag fattar all fysik nu. Bara lite att finslipa på inför provet, men det ska nog gå bra. Fattar inte vad jag gör uppe nu så borde börja göra mig klar och sova. Hoppas ni har haft en bra måndag! Puss och godnatt på er!


Happy

Godmorgon, sovit gott? :) Har sovit rätt gott i alla fall. Mamma hade ställt in fyra  väckarklockor i mitt rum och de var felinställda haha.... Någon som har tänkt att jag inte ska försova mig kanske?! ;) I alla fall så hade jag tänkt att sätta mig vid den bärbara datorn och fika lite frukost. Rostade mackor med marmelad och en kopp kaffe. Underbart! Sedan ska jag springa och göra mig klar så att jag hinner med bussen. Första lektionen är datakunskap. Pepp på den! Nej men ni får ha en bra dag! Puss & Kram

En vanlig naturlektion...


God natt!

Sådär ja, nu var kvällen räddad. En god yoghurt, te med rabarbergrädd smak och mandariner (Första gången på vädligt väldigt länge jag äter frukt. Inte speciellt förtjust i det egentligen men... ). De bli gött! Älskar verkligen det här teet. Det bästa!!! :$ Snart bär det av mot sängen mätt och belåten. Nej men hörrni vi får höras senare! Läser lite bloggar och sedan lär jag nog somna. Hoppas ni haft en fin söndag! Puss på er och sov så gott!♥♥


Tänd ett ljus

Kom precis hem från en buggkurs. Grymt skoj var det iaf :) En massa snurrar och sånt. HAr blivit lite förkyld och mitt huvudvärker just nu. Inte pepp. Funderar starkt på att gå och ta en kopp te och sedan göra mig klar och sova.  En lång natt är nog inte fel känns det som. Nej men hörrni vi hörs  imorgon! Har sovmorgon i alla fall. Ska bli riktigt härligt. Puss!

Haha den kan jag faktiskt bjussa på... :)


Hej mitt vinterland

Träffad min sötnos på stan igår och sedan följde jag med hans familj till tore och åt och så på hockey där. Efter det for vi till hemmakväll och hyrde film och sedan for vi hem till pajken min och så sov vi där. Var ju som lite lagomt trött igår också haha. Höll på att somna hela tiden :$ Nu är jag ialla fall pigg och glad och utan smink. Stort ;).  Eddie hade dukat frukost i morse med tända ljus och allt. Söt hihi. Nej men nu ska jag försöka att kolla på fysiken eftersom att vi har fysikprov till veckan och jag ska inte spara ihop det till dagen före som förra gången. Sen ikväll blir det en sån där danskurs tror jag (?). Saga om du ser det här kan du slå ett pling innan så ser vi hur vi gör. Allt för mig. Puss!♥

Hi

Kvällen spenderades medEdvard,  hans bror och syster och hans systers pojkvän. Vi for först och beställde pizza och senare for vi och spelade bowling. Gick inte sådär jätte bra men det var kul i alla fall! Sedan for jag Eddi och hans bror hem till Eddis place och där spelade vi typ lite NHL. Förlorade mot båda. Feels good..... Ne inte bra. Ser fram emot en revanch inom en snar framtid ;). Ska sitta vid datorn ett tag till, kika in lite bloggar och så och sedan sova. Är inte dålig trött:( Imorgon ska jag försöka vakna rätt tidigt och ta mig in en stund på stan. Ingen aning än om vad som händer sen men det lär vi väl upptäcka. Uppdaterar väl mer sen.. Puss och god natt!♥

Jossan vars håller du riktigt hus?! :)


Fredag

Gick på stan med Mario en stund efter skolan och försökte leta lite julklappar. Sedan träffade jag mamma lite snabbt för att prova lite kläder. Kom ganska precis hem och ska snart fara till Edvard. De skulle komma och hämta upp så de kommer nog när som helst. Hade tänkt att hinna med att träna idag men det blev he inge av men får träna en annan dag istället. Ha en trevlig fredagkväll! Puss ♥♥

Skrattattacker i mängder

Länge sedan man skrattat så mycket som jag gjorde igårkväll när jag träffade Malin på evigheter! Lika roligt som vanligt det vill säga. Finns inte en endaste gång som jag är med malin och inte har skoj. Vi låg nere på golvet och grät av skratt. Tårarna bara rann ner för kinderna! Mammas kommenar "Vad skrattade ni rikgit åt? Finns det ens så mycket att skratta åt?! " Haha och ja, svar det finns det faktiskt om man är med Malin så verkar allt vara möjligt. Malin du är verkligen bland det bästa vännen! :*:*:* Snart bär det av till skolan. Sen ikväll blir det nog Edvard. Ja, men det blir nog bra! Puss♥




























Torsdag

Nu ska jag och Malin hitta på något skojsigt. Vi vet dock inte vad än mend det kommer nog att bli grymt skoj som vanligt! Har saknat den pricken så mycket!!! Idag hade vi i alla fall skola... En massa lektioner och helt klart den jobbigaste dagen på veckan.. Gillar inte torsdagar men det närmar sig helgen så torsdagarna kan ändå få ett leende och ett plus i kanten ;). Idag när vi hade fysik kom fysikläraren som varit sjuk ett BRA tag och sa "Prov på tisdag" och vi vägrade och lyckades förhandla oss till prov på fredag istället. Underbart! Ärligt talat så är fysiken lite rolig sådär emellanåt. Är jag sjuk eller?! Nej hörrni nu ska jag fara och träffa mallan. Vi får höras sen! ♥

 


Varför inte bara ge mig sommar nu kanske?!




What hurts the most

Hallå, direkt efter skolan for jag till friskvårds och tränade och nu är jag hemma och har precis ätit lite middag. Nu ser jag fram emot endel plugg... Feels good :( Måste läsa min engelskabok, kolla igenom engelskaredovisningen till imorgon och kolla lite på fysiken. Kul kväll?! Nja, men jag ska försöka vara lite positiv! Men innna allt plugg ska jag kolla bloggar och musik. Brabra! Puss♥


I finally realise

Borde verkligen inte sitta vid datorn... Är långt ifrån klar och jag måste hinna med bussen vilket jag förmodligen inte gör. Börar kännas som vanligt då haha... Idag ser jag fram emot att kolla på lite fysik och läsa engelskaboken. Härligt...! Sen blir det säkert en massa tv och dator också :). Ja men får helt enkelt se vad som händer idag riktigt. Jag och Malin ska i alla fall hitta på något på Torsdag! Trevligt att äntligen träffa flickan! Allt för mig. Hörs senare!♥


Radio star

Alla lärare verkar visst vara sjuka haha, nej men både biologi och fysiklärarna var borta idag. Mycket gjort... Nja... Men det var rätt härligt :] Ikväll for jag och Edvard till Lisa och var med henne, Nina och Pontus och sedan trillade jolle in också. Såg typ mest tv. Nu ska jag sitta vid datorn och sen se lite tv tror jag. Ska försöka lägga mig tidigt men vi vet ju hur det också brukar gå haha... Heheh åhhhh jag vet inte ens vilken dag det är idag. Förvirrad kanske haha?! Känns ju som bra...  Men vi hörs sen! Puss♥



RSS 2.0