Round it goes

Dagen har bestått av plugg. Imorgon är det Kemiprov som gäller och jag tror inte jag kan det där riktigt. Tänker hoppas att turen är med mig! Tog i alla fall med mig Fanny på ica i behov av en mango. Var så sjukt sugen hihi. Sedan dess har jag sett på solsidan som är världens bästa program haha. Man får sig många goa skratt! Nej nu ska jag bege mig mot sängen och sova. Imorgon blir det att plugga engelska och läsa ut engelskaboken. Inget val.. Nepp så skola och sedan plugg står på schemat för morgondagen. Har lite sovmorgon vilket är SKÖNT! Äntligen har vi fått tillbaka den. Like it! Måndagen blev en aning bättre med andra ord. Puss♥


Lördag

Gårdagen var trevlig. Började hos Felix, sjungande och sedan Olles. Sedan kom Edde och hämtade oss och så sov jag över hos honom i den nya lägenheten. Idag har jag försökt plugga lite under dagen. Inte det minsta roligt, men måste man, så måste man. Känner paniken.. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. På en liten stund ska jag ta bilen och hämta Edde. Snäll flickvän jag är :$ Sedan blir det nog tvtittande och sånt resten av kvällen. Är lite sugen på morotsavar och fruktsallad så kanske beger mig till affären och köper något smaskigt. Är ju trots allt lördagkväll. Pussssss





pusss

Nu sticker jag och Fanny iväg sedan sover jag hos älsklingen min. Ha en bra kväll allihop!


Grattis!

Ledig idag. Jätte skönt! Bra att man börjat bli förkyld osv nu, taggad på helg och ikväll nu känner jag... Nej men det ska nog bli bra ändå, får se till att bli lite mer positiv. Ska snart plugga lite hur jobbigt och tråkigt det än känns. Tycker det känns lite duktigt! Ikväll blir det att vara men lite härliga prickar och sedan kanske det blir utgång till Olles men vi får se hur allting blir. Tänkte bara säga att det är den 28:e Januari idag och därmed Fannys födelsedag. Grattis Stumpan, hoppas du får världens bästa dag! ♥ Ikväll firas det. Ha det bra, hej då




Godnatt

Var ute och körde ikväll. Först lite med Elin och Nina och sedan en sväng med sötnosen min. Kan bara säga att det känns hur ovan som helst.. Nästan som om man gör något olagligt och som man verkligen inte borde göra hehe :$ Men jag trivs! Blir roligt att fortsätta köra hehe, håll er borta ;) Nej men det ska nog gå finfint! Vill dock inte se mitt körkort, för det jag ser för****** ut. Jag och fotoautomaten var inte helt överrens, förstod inte riktigt hur den funkade(A) Nej skola imorgon och jag kommer vara trött. Lika bra att gå mot sängen nu. Godnatt på er! ♥



Körkort

Äntligen är körkortet klart!! Så himla skönt, svårt att ta in att jag ska köra helt själv på vägarna nu?! Sitter på skolan i en av datasalarna och gör inte så speciellt mycket. Svenskan var ändå inställd så någonting måste vi ju fördriva tiden med. Efter skolan blir det nog lite plugg och sånt, sen ska jag nog ut och köra lite. Känns sjukt! Åh fy! Haha :$ He det bra! Pussssss


det där med skyltarna

Ska alltså försöka göra repetitionsfaserna nu och det går SKIT. Vet inte vad jag ska ta mig till. Är arg och orkar inte. Får göra allt imorgon. Går snart och lägger mig. Godnatt


Onsdag

Närmaste dagarna kommer nog bestå av plugg, plugg och åter igen plugg.. Dels till skolan och dels till körkort. Orkar inte.. Men jag antar väl att jag måste ta tag i det på något sätt. Vet inte ens varför jag skriver på bloggen, har inget att säga egentligen. Min vecka kommer nog ändå att se ut likadan typ hela tiden så? Nepp nu ska jag göra mig klar, sen ser vi vad jag hittar på. Tv? Mer dator? Aja vi ser pusss


Varför ska man inte kunna få känna denna glädje nu för? Jag vill ha sommarlov nu, tack!

Efterlängtade 18

Har haft en toppen födelsedag och ÄNTLIGEN 18, kan inte fatta! I fredags fikade jag med lite flickor på stan. Myyyys ♥ Har varit halvsjuk i helgen men inte hela världen. Sen så på lördag blev det kalas med gomat, presenter och hela släkten. Inte så ofta alla är samlade men riktigt roligt! Har verkligen fått massor med fina presenter och nu är denna pärla nedan min ♥ älskar den! Idag har jag försökt plugga lite och sedan ikväll träffade jag Malin en liten stund. Har väl varit lite småhängig men jag ska vila upp mig så jag blir helt frisk tills imorgon. Nu ska jag sova så att jag får mycket sömn! Vi vill ju inte ha en sur Frida imorgon..  Får väl ladda upp bilder senare! Kanske kan lägga upp lite presenter också om vad jag fått, kan ju vara lite roligt sådär, men vi får se.
Måste bara få tacka för alla gratulationer och alla fina presenter jag fått!♥ Pussar


Natti natti

Får vara en tillfällig header tills att jag har gjort en ny. Kunde bara inte ha kvar min förra för jag var så sjukt less! Ni får stå ut med denna ett tag nu. Kommer nog inte hinna med att göra någon på ett tag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det läggdax. Hörs senare! Godnatt på er♥


Untouched

Efter fysiken idag så åkte jag till Elin som slutade före mig som vanligt..(A) Vi har i alla fall varit duktiga och pluggat lite på nk:n och även gjort mat, snackat och lite tv. Inte helt fel enligt mig! Nu är jag i alla fall hemma och ska umgås lite med mina kusiner från Stockholm som kommit hit. Myys! Ser även fram emot fredag imorgon. SKÖNT! Och en dag närmare 18. Blir fika med brudarna från klassen efter skolan och kanske någon körkortsfas om jag orkar. Sen ska jag dra mig hemåt och vara med resten av släkten som kommer imorgon. Blir storkalas på lördag med hela skläkten samlad. Det händer ju inte så ofta så det ska bli hur kul som helst! Pusssssssss



Saknar nästan det där sommarjobbet litegran.. Vi hade lite för roligt ibland haha
Den här bilden togs nog just innan vi sprutat ner en inte allt för glad Rickard med vattenslangen hehe..


Jullovet är slut

Idag var min första skoldag. Gick runt och var trött hela dagen, inte roligt att komma tillbaka nu. Skulle gärna haft några veckor till med ledighet. På långrasten bestämde jag, Karin, Mario och Wing oss för att bege oss mot stan och gick där ett tag och kollade runt. Efter skolan for jag på hyposens och sedan bar det av hem. Blev lite plugg och även lite bak. Nu ska jag städa upp rummet och sedan blir det läggdax! Imorgon har jag körlektion efter skolan och sedan tänkte jag plugga lite teori och möjligtvis lite plugg också. Sen på kvällen blir det nog att vara med pojken min. Har även spikat en pluggdejt med Elin på torsdag. Kan behövas! Pussssssss




Schema

Kanske inte ska klaga, men vi har fått så mycket sämre schema nu än förr! Jag som just vant mig vid så slappt schema.. Jag vill inte! Det blir väl att längta till sommarlovet då som är få se nu.. hur länge som helst bort. Föresten, bara några dagar till 18. LÄNGTAR


Slirat på banan hela dagen

Halken var hur rolig som helst. Skulle inte ha någonting som helst emot att åka dit och sladda lite mer! Blev nog lite för snabb fart för mig och Karin i bilen, men roligt var det! Leendet på läpparna hela tiden, seriöst jag vill dit och åka mer nu tack! Känner bara att jag måste sätta igång med teorin om jag ska lyckas få körkort någon gång hehe.. Annars har jag inte gjort mycket idag. Har lyckats kolla pyttelite på Nk:n och gjort lite annat nödväntigt men annars så har jag inte gjort mycket. Borde sova nu med tanke på att jag sov typ 3,5 timmar igår. Illa! Har varit jättetrött hela dagen sedan dess. Men imorgon ska jag gå och lägga mig tidigare.. Annars så börjar allvaret imorgon och jag ser inte fram emot detta nu med ett betydligt sämre schema men ska i alla fall bli roligt att träffa alla. Har sovmorgon som tur är, måste bara se till att inte försova mig. Ha det bra! ♥


En somrigt söt bild

Destination halken

Nu sitter jag redo att snart åka iväg mot körskolan. Är typ nervös, tänk om jag kör av vägen eller något sånt på halkbanan?? Eh, får hoppas att det går bra i alla fall. Blir nog roligt får jag hoppas. De andra verkar ju ha tyckt att dte var det så jag är inte orolig. Är trött som bara den, kunde inte somna speciellt tidigt igår och idag ringde väckarklockan på 05.00. Kan ju tala om för er att det var inte speciellt lätt att ta sig upp. Undrar hur trött jag kommer vara imorgon i skolan.. Har ju inte riktigt hunnit vända tillbaka dygnet känner jag. Kan ju även passa på att berätta att nu är det endast 6 dagar tills jag blir arton och då räknar jag med idag också. Sjukt! Tror ni att jag längtar kanske??? Nu måste jag nog gå och fixa det sista och se till att pappa är klar så att han kan skjutsa mig till stan. Ni som ska till skolan får väl ha en riktigt trevlig dag! Pussss


Älskar dig

I don´t understand

Idag har jag varit duktigt och städat precis hela dagen. Sedan på kvällen gick jag till Edvard och var där en stund och kom hem för ett tag sedan. Nu ska jag nog göra mig klar och kanske lägga mig och läsa på en bok på 300 sidor som vi tydligen skulle hinna läsa på två lektioner(????).. Imorgon ska jag befinna mig på körskolan 07.00 för vidare avfärd mot halkbanan. Blir nog roligt, men det känns lite hemskt hehe. Blir alltså ingen skola för mig, skönt! En extra ledig dag är ju aldrig fel. Kan även tillägga att vi får betydligt sämre schema nu... wiee... Nu längtar jag ännu mer tillbaka till skolan. På tisdag börjar i alla fall allvaret med en sovmorgon. Love it! Nepp nu ska jag gå tjing!





Nu blir det brudarna

Hade lite eller väldigt otur igår. Då skulle jag vara snäll och hjälpa till med maten och skära salame. Och vad tror ni jag gör om inte skär av en bit av fingertoppen så att den hänger lite löst. Aja nu har jag tejpat det i alla fall och har kompress. Like it.. Idag har jag hunnit in en sävng på stan och gjort ett ärende och sedan tränat på friskvårds med Edde. På en liten stund ska jag fara och möta upp brudarna och sedan är det mat som gäller. Vi ska försöka äta på tatung, men det verkade lite omöjligt då det verkade vara fullbokat.. Annars får vi ta ett annat ställe. Går nog lika bra. Sedan hittar vi väl på något roligt. Nej nu ska jag gå till Fanny. Ha en bra kväll! Pusssssssssss

 


Walking on clouds

Idag följde jag med familjen till Kusmak för att åka lite snowboard. Mysigt! Nu är jag hur trött som helst. Kom för en stund sedan hem från Fanny. Det blev en fullspäckad kväll med spel och skratt med Sara, Sofia, Fanny och Malin. Klagar inte! Ska snart sova för imorgon har jag körlektion vid 8. Frågan är ju hur i hela fridens namn man kan boka en körlektion den tiden på ett lov? Ibland undrar man.. Hur som helst så blir det nog bra. Efter det blir det stan med mamma. Har lite jag måste fixa och sådär. Imorgon kväll ska jag troligtvis vara med älsklingen. Blir kanske även ett träningspass med honom under dagen. Godnatt med er!


saknar dig

Morning

Jag orkar inte att jag inte kan sova och att jag har varit uppe jätte länge. Vet inte vad jag ska hitta på... Snart går jag och lägger mig igen. Här kommer i alla fall lite fler bilder från nyårs.



Om någon på bilderna inte vill vara med, så får ni säga till så tar jag bort bilden.

Update

Idag har jag hunnit med att träna och sedan for jag till mormor och morfar för morfar fyller år idag så då har det blivit lite mer firande. Grattis morfar! Annars så har jag bara varit hemma ikväll och tagit det lugnt. Har kollat film med familjen och nu har jag suttit fasstklistrade vid Sverige-Usa matchen. Sista perioden börjar väl om snart I hope, för jag är rätt trött. Ska nog sova snart känns det som. Imorgon kanske det blir slalom under dagen eller träna. Vet inte riktigt hur det blir. Hur som helst ska jag nog träffa Malin tror jag.


Ha den äran

Tänkte bara slänga in ett grattis till världens bästa pojkvän som fyller hela 19 år! Älskar dig puss ♥


Better than love

Nu blir det hockey att se och bara ta det lugnt. Malin ska jag träffa en annan kväll istället. Blir nog bra! Sen ser jag fram emot två dagar med kalas. Great! Puss

Bjuder på några kassa mobilbilder från nyårs.


Förresten så har jag och Malin kommit överrens om ett nyårslöft!
Inget godis eller onyttigheter underveckora, mer träning och fler tillfällen då kameran hänger med.

Är dock osäker när detta skall börja gälla höhö. Pusssssssss

Stay with me forever

Blev en heldag med Malin på stan, en mysig fika på Lilla Marie och ett träningspass. Köpte födelsedagspresent till både morfar och Edvard. Sedan for jag till mormor och morfar och hjälpte till att baka lite. Snart ska jag nog vara med Malin och bara snacka och sånt. Kanske tittar en film. Sedan ikväll sover jag nog hos älsklingen. Imorgon blir det att fira min sötnos som fyller år. Blir nog toppen!


Jag lever

Nyårsafton började hos Sofia med middag och ett gäng härliga tjejer. Riktigt god mat, trevligt sällskap och musik på hög volym precis som det ska vara! Hoppas att de andra har laddat in lite bilder sen också. Efter vi varit hos Sofia fick jag, Fanny och Linda skjuts till Simon där vi var ett tag med lite härliga pojkar och sedan bar det av en snabbis till myckle också. Fick i alla fall en nyårspuss av älsklingen vid tolvslaget. Mys! Slutligen bar det av till max för nattmat innan vi for hem. Var väl hemma 3- halv 4 tiden skulle jag tippa på.  Hade en riktigt rolig nyårs! Tack alla som var med! Igår såg jag på bio med familjen, narnia och gick ut och gick med Edde. Idag vaknade jag vid 9 och nu håller jag på att göra mig klar. Ska snart in på stan med Malin och sedan tänkte jag träna. Blir roligt att träffa flickan för hon är saknad! ♥ Nu måste jag skynda mig pusssssss

Bilderna tagna från Emma.


RSS 2.0