Wild world

Passar på att skriva ett inlägg medans jag väntar på att plattången ska bli varm. min dag kommer att bestå av plugg. Inte kul, men nu är det inte mycket kvar! Engentligen känns det lite som om man redan har gett upp och tagit sommarlov men aja man ska pina sig igenom det sista nu. Ska nog gå bra! Börjar bli lite hungrig så jag kanske ska gå och ta mig något att äta hehe. Jag bjuder på lite bilder på några av mina söta klasskompisar.

Pusselipuss




God natt

Vinnarlåten :)


Hallå där i stugan! Mina ögon håller på att falla ihop så jag ska snart bege mig mot sängen. Kvällen spenderades med Emma, Nina och Hampus. Det var trevligt trevligt! :) Vi såg för det mesta på tv och bara var hemma hos mig och tog det lugnt. Kändes riktigt härligt med tanke på hur trött jag var. Nu har jag suttit och snackat lite med älskling i telefonen. Verkar som om jag ska vara med grabben imorgon :$ Längtar! Blir nog plugg imorgon under dagen. Måste börja kolla på talet jag ska hålla på Måndag hehe. Sista minuten... Tyckte föresten att vinnaren i Eurovision song contest var bra. Hennes låt fastnar på hjärnan hehe.. Ja, då vet ni vad jag kommer att gå och sjunga dag ut och dag in. Nej, men skämt och sido, det blev ingen katastrof låt som vann utan helt okej. Nej nu skriker sängnen på mig. Kanske bäst att gå dit nu innan den biter mig. Sov sött!♥

Ska snart möta upp Nina

Väntar på att Nina ska komma hit sedan går vi till maxi. Vet inte vad vi gör sen, men det lät som om vi bara tar det lugnt och gör en myskväll av det hela. Hör av er om ni känner för att joina oss, annars så får ni ha en trevlig kväll!

Kyss♥


SMILE

Hittade igen två härliga bilder från en tjejkväll ♥


Kom precis hem

Sådär ja, nu är jag hemma igen. Åkte ju till Arvidsjaur igår efter att jag och Edde hade tagit en fika på fiket i CK. Det var mysigt. Min farmor och farfar hade fyllt år så vi for dit och firade dem litegrann. De fick en stoor tv och lite sånt. Tror de blev rätt nöjda! :) Ikväll ska jag nog hänga med Nina i alla fall och sen kanske några fler är med, men vi ser väl vad som händer. Har dock inte bestämt vad vi ska hitta på, men vi kommer på något skoj. Imorgon blir det nog att träffa pajken min. Vet inte om jag har så mycket mer att säga så hej då!

Har föresten just laddat in lite bilder från mobilen, så kanske kommer upp lite bilder här på bloggen snart :)
Bjuder på två från Arvidsjaur i alla fall.



You look into my eyes
I go out of my mind
I can't see anything
Cos this love's got me blind
I can't help myself
I can't break the spell
I can't even try


I'm in over my head
You got under my skin
I got no strength at all
In the state that I'm in

And my knees are weak
And my mouth can't speak
Fell too far this time


Baby, I'm too lost in you
Caught in you
Lost in everything about you
So deep, I can't sleep
I can't think
I just think about the things that you do
I'm too lost in you

ooh
Well you whispered to me
And I shiver inside
You undo me and move me
In ways undefined
And you're all I see
And you're all I need
Help me baby
Help me baby

Cos I'm slipping away
Like the sand to the tide
Flowing into your arms
Falling into your eyes
If you get too near
I might disappear
I might lose my mind



Älskar dig ♥

snabb update

Blir lite update nu hehe. Har endel med skolan och så vill jag göra så mycket roligt som möjligt utan dator hehe så att uppdateringen kommer att variera. Imorgon åker jag i alla fall till farmor och farfar i Arvidsjaur som har fyllt år. Blir nog alldeles kanon! Sen ser vi vad som händer med resten av helgen. I tisdags var jag och älsklingen ute och sprang och ikväll lutar det åt en kort löparrunda med Maliner praliner. Igår var jag och Malin även på Frejamusikalen. Den var bra faktiskt!

Nu sticker jag iväg till mina classmates. Kyss

HAHAHA mycket vackert...

 


Sovmorgon

Godmorgon, har sovmorgon idag och det är skönt skönt skönt. Vill dock bara sova längre hehe :$ Slutar väl vid 4 någong gång idag antar jag. Ska nog gå bra. Får väl se idag om karin lyckats bli lite brunre ändå ;). Spännande! Känns som om jag i princip har tagit sommmarlov redan.. orkar inte med mattenationella imorgon och inte alls ett till kemiprov. Hoppas att de bara glömmer allt.. Igår var jag i alla fall ute och sprang vilket jag tycker var riktigt duktigt ju. Lite matteplugg lyckades jag också klämma in. Middagen blev dock vid 23.00 vilket var mindre bra, men det är sånt man får ta. Ha det bra! ♥

Hejsvejs

Bjuder på en bild på mig och Maliner praliner. Nu sticker jag iväg puss ♥

Helg!

Igår var jag med älsklingspajken min. Vi såg på tv och så sprang vi igår kväll. Natten spenderades även där. På morgonen tog vi oss upp och for ut och sprang. Duktiga vi har varit. Ikväll blir det att vara med massa härligt folk. Vet inte vad vi ska göra än men nå skoj blir det. Älskling kanske kommer och sover här sen också men vi ser väl. Måste plugga lite matte imorgon kanske eller i alla fall kolla igenom och sedan så blir det nog att löpa lite (?). Ser väl. Kyss ♥




Hittade åt en riktig hemsikning till bild på wingens blogg hehe. Love ♥

20:e Maj

Ville bara ut i solen och sola men så klart var skolan ivägen större delen av dagen hehe. What to do? Efter skolan stannade jag och Elin kvar och gjorde klart och skickade in hela biologin, så nu har ännu en sak lyft från mina axlar hehe. Det gillar jag! Sedan for jag en pyttestund på stan och sedan hem och åt. Ikväll gick jag och Edvard till ica och köpte ingredienser och sedan bakade vi. Det blev prinsessmuffins som för övrigt var jätte äckliga, och då menar jag verkligen jätte äckliga, och så bakade vi potatisbakelser som faktiskt blev riktigt goda. Han skulle ha potatisbakelserna till imorgon då han skulle bjuda byggarna i baracken eller nåt sånt. Förstod inte riktigt det där, men jag hjälpte han hur som helst, så snäll som jag är :$ Prinsessmuffinsarna var i ett färdigt paket som man bara skulle blanda ihop. De såg jättesöta ut och smakade alldelse för sött... Bara socker och äckel. Inga fler såna för mig i alla fall! Ska försöka sova typ nu, nä men snart i alla fall. Är väldigt trött nu, så det kanske är lika bra. Imorgon hoppas jag på sol och en löparrunda hehe. ♥


Sunny day

Igårkväll pluggade jag först lite. Låg på studsmattan i solen. Riktigt härligt ute! Börjar gilla vädret ♥ Sedan for jag och Malin och satte oss vid älven, snackade och hade det allmänt gött! :) Idag såg jag på termometern att det var 17 komma nåt ute i skuggan. Helt sjukt! Klockan är ju bara morgon hehe :$ Nej men nu ska jag göra mig klar så att jag är på skolan i tid idag, för det var jag inte igår heh. Puss ♥

hej

Blev en hel del städning av rummet. Dammsög och dammtorkade plus tog upp allt som låg på golvet och ja men lite överallt. Kanon! Får väl se hur länge till det håller sig fint.. En dag, om jag har tur? :$ Sedan for jag till Edde och vi drog vidare till Lisa och var med henne, Jolle, Kevin, Macke och Pontus. Åt chips & såg lite av en film. Great! Annars så ska jag snart börja göra mig klar för ännu ett försök att kunna somna tidigt, men det har aldrig lyckats hittills i vart fall så jag hoppas inte på för mycket det här gången. God natt med er! ♥


Dagen

Efter skolan for jag hem till Edde en kortis medans jag väntade på elin. Sedan hämtade jag upp henne och så for vi hem till Elins place och pluggade. Vi var faktiskt jättejätte duktiga måste jag säga. Efter det drog vi oss ner till stan, gick in på lite affärer och satte oss i solen och åt glass. Inte dåligt gött, men onyttigt. Hehe, men man lever bara en gång så :$ Därefter bättrade vi på bärnnan lite. Kraft-Frida - Mitt nya smeknamn... Nej men haha aja :$ Nu är jag hemma, ska äta och städa rummet. Därefter göra lite matte(?). Aja.. Får väl se om jag orkar. Sedan hade jag tänkt att titta se på film med pajken min. Ser väl vad som blir av. Pöss

one step at i time

Sött inlägg av Älsklingen innan. Puss älskar dig med! ♥ Nu har jag i alla fall tagit mig upp så nu ska jag äta frulle och göra mig klar. Sedan sticker jag till skolan. Får bara inte glömma något hehe. Har en väldigt kort dag idag med endast två lektioner. Feels just great! Hoppas ni får en bra dag! Kyss♥

Eddibooooi gästbloggar....

Nyss hemkommen från min sötnos, den flickan kan verkligen få mig att le=). Dessutom så hade vi ju våran halvårsdag idag, ett helt halvt år (?) har alltså gått sedan vi två blev ett och jag har nog aldrig varit lyckligare i hela mitt liv. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, hoppas du blev nöjd Frida, jag älskar dig :]



Visst är vi ett ganska sött par? (I alla fall när vi posar:])


Sjuttonde Maj

Blev att ligga och sola i bikini samtidigt som jag försökte göra lite biologi. Kanske inte blev övermycket gjort men det var ju så härligt! Skulle inte sitta fint med sommarlov just nu. Sommarkänslan har äntligen börjat få lite hopp i alla fall! Gillas. Nej nu ska jag se till att göra mig lite klar, städa upp på rummet och sedan ska jag ringa och höra med Edde hur det går med bilen. Kanske ska träffa han en stund ikväll, men vi får väl se om det hinns med. Aja ha det gött. Kyss♥

 


A day late

Idag hade vi ingen engelska så att då skyndade jag & Elin oss från idrotten att göra oss klara och så och sedan traskade vi runt lite överallt på stan. Det slutade med att vi köpte glass och satt oss och solade. Underbar dag! Faktiskt riktigt god glass! Vi tog den där nya Magnum Gold, tror jag den heter i alla fall. Kan ju också tillägga att Ewe har kommit hem och är jättebrun... Den lilla skitungen hehe :$ Imorgon blir det kortdag så då ska jag stanna kvar på skolan och vänta, kanske passar på att göra bort lite plugg om jag orkar, sedan drar jag o Elin och solar. Kommer bli just great! Nej, nu ska jag ta på mig några svala kläder och sedan sätta mig ute i solen. Perfekt! Ha det gött och sola mycket ;)


Jo men det är finfint att vara kritvit måste jag säga... :$

Nu blir det sovdags

Blev en lite längre prommis till tuvan och tillbaka. Det var riktigt härligt ute! Nu ska jag bara göra mig klar och sedan ska jag sova. Sov gott ♥


Lika lekfulla hehe.. :$

Why can´t you just see

Blev en sväng förbi Max med Fanny. Trevligt var det! Vi köpte glass :$ Mums! Testade någon ny glass hehe och den var godgodgod!!! Edvard ringde just och sa att vi kunde ta en promenad ikväll trots allt så han kommer väl när som helst I guess. Sedan ska jag försöka göra en tidig kväll. Har sovmorgon imorgon i alla fall så det känns skönt. Får se vad jag hittar på imorgon. Kanske blir lite plugg och sedan träna eller nåt i den stilen? Aja vi ser väl. Pusshej




G O T T ♥

When I´m gone

Har övningskört en sväng med mami och papi. Fanny smsade just och tänker släpa med mig någonstans. Hon svamlade om glass så vi får väl se vart någonstans det bär av. Har ingen aning om vi tar moppen, cykeln eller går ännu. Sen ikväll har jag lovat Edde att gå ut och gå/springa. Vi får se vad av det som det blir. Han skulle ringa när de fixat högtalarna i bilens hans eller vad det nu var de skulle göra. Japp, då vet ni. Pusssss

Söndag

Dagen har gått åt till att göra precis ingenting. Det är strålande sol där ute och rätt varmt. Måste ta mig ut! Kan inte hålla mig inne längre ju. Nästan hela dagen har ju gått hehe. Vill inte ens tänka på att det är skola imorgon. Tanken gör mig trött.. Men inte länge kvar nu till sommmarlov så jag står nog ut.


två pics från i fredags :)

Tatung och bio med

Dagen har spenderats med min älskling. Började med att jag hade klipp & slingtid och sedan kom han och hämtade mig. Vi for hem till han och åt lite lunch och sedan gick vi ner till stan igen. Därefter har vi som slappat genom dagen. Vi gick sen på kvällen och åt på tatung och sedan blev det bio. Vi såg Robin Hood. Riktigt bra film! Det blev ett lite för tidigt halvårs firande, för imorgon dvs den 17:e har vi ett halvår :$ Nu ska vi väl börja bege oss mot sängen. Kan väl säga att jag är hur trött som helst just nu i alla fall. Hoppas ni haft en bra lördag pussssss

Älskar dig sötnos ♥

 


Friday I´m in love

Har precis duschat och ska börja göra mig klar nu. Det blir en sväng in på stan med mamma nu. Hon ville att vi skulle kolla på lite saker på stan och så. Ikväll blir det att sova hos Malin vännen ♥ Kommer bli just great! Imorgon klockan 10 har jag klipptid känns enormt taggande men jag får stå ut. Behöver ju bara slänga på mig lite kläder och sånt och sticka. Har inget mer att säga för tillfället. Ha en toppen Fredag allihopa! :)



Onsdag & Torsdag

Onsdag: Blev en "Picknick" med Saga, Fanny och Johanna vid älven med glass och annat gott! Ritktigt mysigt var det!:) Alla var så trötta så att det fick bli en tidig kväll. Då for jag till Edde och så sov jag över där. På morgonen hade han lovat mig att följa ut och springa om jag skulle sova där och det gjorde han. Det var hur härligt som helst att ta sig ut i det fina vädret. Kondisen är ju inte på topp kan jag ju säga, men den ska blir, den ska bli! Var så säker;)

Sötingar! ♥

Ps. Diggar Fannys hår nu. Det blev jätte jätte fint, måste jag säga! Ds.


Torsdag: For till mormor och morfar och sa hejdå, för de skulle fara utomlands igår de fuskisarna. Hoppas ni får det riktigt bra i Turkey! Sedan hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar. Därefter bar det av till Eddes syster där det blev middag, bowling och se på hockey. Mysigt! Trötta som vi var for vi hem direkt sen och sov :$ Vi vaknade till och med vid 9 i morse! Hur bra gjort är inte det?!


Helg!

Var klar tidigt i morse så jag slog ett pling till Linda och cyklade med henne och Saga till skolan. Observera att jag cyklade! Det hör inte till vanligheterna men ska försöka börja göra det lite nu och då de sista skolveckorna som är kvar. Får väl se hur det går, men det är värt ett försök. Det var faktiskt rätt härligt måste jag erkänna. På ett tag ska jag nog vara med lite folk. Osäkert vilka och vad vi ska göra än men vi har våra ideer hehe. Nu ska jag sociala på msn en stund. Ha de gött ♥


Imorgon blir det i alla fall att vara med den här grabben ♥
you are more than just adorable. Boy, you know I love you :$

Sov gott ♥

Blir att sova över hos den här bruttan på fredag. Kommmer bli kanon!

Nu ska jag ta och lägga mig. Sov så sött! Nattinatti♥


One last breath

Blev en kort dag. Stannade kvar och gjorde lite bilogi så duktig som jag var och väntade på att Malin och Johanna skulle sluta så att vi kunde fika. Det var gött! Sedan blev det lite stan och så. Det var jättemysgit och att träffa brudarna, var ju som så länge sedan känns det i alla fall! Men det verkar bli att vi träffas på Fredag så det blir ju great! Sedan for jag i alla fall in och köpte en bikini och sedan blev det Edde. vi gick från honom till stan och tillbaka, såg lite på tv och åt mat hehe och bulle :$ Det var också supermysigt! ♥ Nu är jag i alla fall hemma. Trött är vad jag är. Höll på att somna på moppen på vägen hem, helt seriöst.. :$ Hehe nu ska jag gå och säga nattinatti till min lillebror i alla fall och sedan blir det att göra sig klar. Pusspuss♥

A lonely spetember


Adorable

Godmorgon, ska snabbt göra mig klar nu och sedan bär det av till skolan. Slutar ju tidigt så ska försöka göra klart lite stuff på skolan men vi ser väl hur det blir. Ha en bra dag! ♥


Love u! ♥


Rootless tree

Hallå i stugan! Känner mig hur trött som helst. Ikväll har jag försökt att plugga till spanska provet men det får gå lite som det vill. Jag hoppas på det bästa! Imorgon har jag tänkt att göra bort lite biologi efter skolan då vi ändå slutar så tidigt. Får väl se om K gör mig lite sällskap. Endast tre lektioner imorgon vilket känns alldeles underbart! Just nu vill jag bara att det ska bli lov, soligt och varmt. Just ja, ska försöka ta mig en prommenad imorgon också men det får nog bli en lite kortare. Ska försöka ta och sätta igång att börja springa så att jag får upp kondisen igen. Skulle kanske vara lite bra. Blir typ trött av att göra ingenting=inte bra! Nej men hörrni hörs sen! ♥

Lady Gaga covers

Småroligt sådär. :$

For you i will








Ska på en liten stund sticka iväg till skolan. Tänkte åka dit lite tidigare så att jag hinner kolla igenom det jag inte kan inför provet. Eller i och försig vad kan jag?! Aja får ta och göra det bästa av situationen och hoppas på det bästa. Fint väder är det i alla fall ute och så såg jag att min lillebror har satt upp studsmattan hehe. Lite småsugen på att hoppa lite :$ Skulle behöva ta mig in till stan en sväng också men undra om det inte får bli imorgon istället då jag ändå slutar tidigt. Måste i alla fall plugga spanska ikväll då jag har prov imorgon. Jag ska aldrig spara ihop det till sista dagen, det är i alla fall säkert! Nej men hörrni ha det så bra! Kysssss







Nytt



 

Sådär ja, nu är det upplagt. Är fortfarande osäker på vad jag vill ha kvar obestämd som jag är. Tänker hela tiden "tänk om det kommer in något ännu snyggare". Aja får se vad som händer. För tillfället känner jag mig rätt nöjd med mina köp i alla fall. Nu ska jag bege mig mot sängen så nu säger jag Godnatt♥


Memories

okejdå.. lägger upp lite köpta plagg hehe. Bjussar först på en förra årets skolavslutningsbild medan jag väntar på att kameran skall ladda in bilderna. Puss ♥


Jumper

Pjuu... Ögonlocken vill bara trilla ner. Vars man än läser bloggar så ska visst alla utomlands nu.. Vill också sticka iväg NU NU NU! Jag har suttit med Exel ikväll, men jag fattar verkligen inte hur man ska kunna plugga på det. Verkar vara helt omöjligt och då menar jag det verkligen. Får väl sova på alltsammans och hoppas att det går bra ändå. Det bästa jag kan göra nu förmodligen. har i alla fall lite sovmorgon imorgon till 10.10. Tänkte dock åka dit så att jag är där i tid. Tror jag blir toppen! Får väl visa mina senaste köp sen också. Har shoppat lite i helgen som jag skulle kunna lägga upp här på bloggen så att ni får se, men isf får det bli imorgon eller något sånt för jag kommer förmodligen inte orka göra det ikväll.

The Hitters – Jumper Love it ♥


Hehe

Vi lämnade en liten gullig klagolapp till vidde i fredags hehe :]


Inga problem

Förstår varför det inte går att plugga vid datorn?! Det går bara inte. Sätter på musik, loggar in på facebook & fastnar vid msn och bloggar. Jo men det är toppen... Har inte pluggat ett skit på datan ännu och det lär väl inte bli av heller. Får panik! Dessutom fattar jag inte ett piss av den för den delen heller. Får se vad jag kan hitta på, får jag måste kolla in den!!!


För att göra det här inlägget lite mer positivt kan jag ju passa på att släng iväg en hälsning till Evelina som just nu befinner sig med hennes pojkvän i Tunisien i värmen... Hoppas du har det superbra! Puss♥

Du kanske inte riktigt godkänner bilden hehe men, jag smyger upp den på bloggen ändå :$

 


Falla fritt

Kan berätta lite snabbt om helgen. Igår försökte jag plugga lite men kan ju säga att det knappt blev något gjort. Sedan blev det mat rätt sent och därefter for jag & Edde och hyrde film. Sedan åt vi efterrätt och sedan såg vi filmen. Vi steg upp halv 12 tror jag det var. Sedan har jag försökt att kolla på lite plugg och så men ja hehe... Nu ska jag i alla fall sätta igång att kolla på datakunskapen som jag har prov på imorgon. Great! Kan ingenting :$ Har i alla fall varit ute och övningskört lite igår med mami och edde och så körde jag en liten sväng idag också. Det var liiite småroligt hihi. Nej just ja, plugga var det ja! Ikväll ska jag och Saga försöka släpa oss ut och springa men vi får väl se hur vi ligger till med plugget som måste göras och om vi orkar det.. Ha det bra pusssssss

Hittade åt en mapp från när jag följde Edvard och hans familj till hemavan så här kommer några bilder därifrån.


Kväll med brudarna

Tack för en jätterevlig kväll flickor! ♥

You're Amazing.


Långa nätter

Tjohej! Gårdagen spenderades med brudarna. Träffades först på ica och jag var 45 min sen hehe, sry grils :$ Och sen köpte vi en massa gött och därefter bar det av till grillning vilket var rikitgt mysigt. Lite kallt sådär när solen försvann men annars kanon! Sedan drog vi oss till Karin där vi gjorde en supergod marängswich och åt chips hehe. Satt och snackade och hade det riktigt trevligt. Hoppas att brudarna skickar alla bilder snart, men jag lägger i alla fall upp mobilbilderna från min mobil på ett litet tag. Nu ska jag sätta mig och göra lite datakunskap..


Fredag

Åh idag är jag glad för att det är Fredag och därmed helg hehe. Okej, en skoldag först men seeen :$ Ska försöka hinna in en stund på stan efter skolan om jag orkar. Men isånna fall blir det bara en kortis. Ikväll verkar det bli lite brudar från klassen (?). Får nog snacka om hur det blir idag på skolan hehe. Nu ska jag göra mig klar och sen fara till skolan. Skulle inte vara så bra om jag kommer alldeles försent till labben inte... Får inte hända hehe för då blir inte Linda & Saga så glada känner jag :$ Puss


Nattinatti

God natt med er allesammans!

Vill sova nu nu nu så att det fortare blir Fredag och helg hehe. Som jag har längtat den här veckan.
Nej nu skriker sängen på mig. Puss


Torsdag

Dagen gick ändå rätt fort. Hade kemiprov sista timmen idag då man var som tröttast haha.. Nej, men jag hoppas att det gick bra i alla fall. Direkt efter skolan for jag förbi Edde med moppen sa hej och åkte vidare i princip för jag stannade kanske en halvtimme hehe. Var ju som ändå på vägen för att jag tänkte ändå till mormor och morfar och äta middag så sedan moppade jag dit och därefter det blev det lite spanskaplugg och tv. Nu sitter jag här och gäspar och försöker hålla mig vaken. Har kommit på mig själv med att lägga bort mobilen i princip hela dagen och kvällen för den delen. Det är ju superpositivt för jag är bara allmänt less på mobilen för tillfället hehe. Så kan det vara ibland.. Är inte avis på Evelina som åker till Tunisien imorgon...  Du får väl ta och sola lite åt mig? (a) Och nej Ewe, tänkeeeer absolut inte förklara någon fysik som du missar, din lilla svikare :$ Det var nog allt för mig. Ha det gött!

Saga skickade över lite bilder från hennes mobbe för några dagar sedan... Hittade dem igår när jag laddade in mobilbilderna. Spännande! hehe


Kär i en ängel

Måste erkänna att det såg rätt härligt ut med en dag i snowboardbacken :$ Men just nu vill jag bara ha SOMMAR, tack! Nu gör jag mig klar och sedan väntar sängen. Tror han saknar mig lite hehe. Nej men ska ju som sagt och var lägga mig liite tidigare än vanligt. Får se hur det går. Brukar gå lite sisådär men någon gång ska ju vara den första. Hoppas verkligen att provet går bra imorgon! Är typ lite nervös, men varför vet jag inte. Får se till att sudda fort nervositeten och tänka på något roligt istället. Tycker förresten att Malin ska se klart sässongerna av Oth nu så att vi kan börja se någon serie som vi kan nöta gärnet typ scrubs, gossipgirl eller någon annan. You name it! Får väl se om jag ska slå en pling till Edde ikväll också hehe. Nu ska jag lämna datorn och låta den vila lite för den är så jättetrött och skriker att jag borde gå därifrån med en gång. Ha det bra så länge gott folk och sov gott!

 


River flows in you

Har hunnit med att plugga lite på kemin som vi har prov på imorgon. Blev väl inte övermycket, men definitivt bättre än ingenting så det gillas. Längtar till nästa vecka då vi är tordag och fredag. Inte dåligt! Två prov nästa vecka. Jobbigt, men ändå skönt att göra bort så många prov så möjligt nu så vi blir fria sen :$ Funderar på om jag ska göra mig lite klar nu och slänga mig framför tvn ett tag och sedan göra en tidig natt. Det skulle faktiskt kännas riktigt skönt! Laddar just nu in lite bilder från mobilen så det kanske får komma upp lite här på bloggen senare om det är några bra och roliga :$ Peace out


I vintras. Fick in liten impuls och brottade ner lukas i snön när vi gick till idrotten hehe... Kan tänka mig att Lukas inte var allt för glad på mig just då, för jag fick då tillbaka samma medicin senare ;) Vi fick gå genomblöta hela dagen sen, men tro mig, det var värt det. Haha oj vad jag skrattade!

Sticker till skolan nu

Sticker iväg till skolan nu. Är  lite småtrött sådär men det funkar. Vi går väl till 4 idag har jag för mig. Blir i alla fall lite plugg någon gång när jag kommer hem. Måste ju kunna kemin.. Hoppas att vår lärare går igenom som en repetition idag men man ska inte hoppas på för mycket. Måste nog kila nu! Men ni vet ungefär hur min dag ser ut i alla fall. Gött! kyss

God natt!

Börjar fundera på om det är läggdax som gäller snart. Jag är ruskigt trött hehe, som vanligt men ändå. Funderar på att ringa Edde en stund och se om han har kommit hem från nå arbete med klassen de skulle göra. Ska i alla fall gå och göra mig lite klar nu med en gång. Tårtan var jättemums kan jag ju också passa på att tillägga! Har inte mycket mer att säga och det känns som om det här blev ett rätt ovärt inlägg men man får väl stå ut med sådana också.

Bjussar på en bild... Ha det bra! Kyss


Längesen

Hallåj, dagen började med nationella och tjugo över 11 slutade vi idag. Lyx! Då stannade jag och några brudar på skolan och pluggade kemi. Det gick bra och allting blev faktiskt mycket klarare. Sedan pluggade jag lite mera och såg på scrubs och sånt. Därefter kom mammsen hem så då åt vi lax och sedan blev det tårta hehe. Kom för ett tag sedan hem från Gymmet med Malin och Johanna. Bra! Nu ropar lillebror att det blir tårta igen. Sick men gött! Hörs ♥


Mamma


Grattis mamma på födelsedagen! Jag älskar dig ♥

Say yeah

Suttit och försökt mig på kemin idag. Börjar förstå mer och mer men måste plugga mer innan provet hehe... Imorgon har vi i alla fall nationella i engelska. Det är både läs och hör. Hoppas att det går bra, men man kan ju som ändå bara göra sitt bästa och hoppas att det går bra. Det var i alla fall skönt med en lång sovmorgon i morse. Resten av dagen har väl inte varit humör på topp direkt.. Bl.a. på idrotten så kändes det inge bra p.g.a. förkylningen som fortfarande inte vill bli bra. De verkar aldrig vilja det hehe :] Nej hörrni nu är det läggdags på en liten stund. Blir gött! Vill gymma imorgon kväll hihi, malin & Johanna vad säger ni?! Träna imorgon kväll :$ Ehh hörs puss ♥


Jag saknar dig ♥

Vi måste ses snart gumman! Love u ♥


Some pics


always by your side

Fick skjuts av Edvard från kusfors och hem för att vi skulle ha främmande. Trevligt var det i alla fall och så fick vi grillat så det var jättegod mat också. Kan ju inte säga att efterrätten heller var fy skam för cheesecaken var riktigt god! Vi såg nog mest på tv och tog det lugnt och jag var rätt trött hela kvällen hehe. Senare mot natten blev det att hämta upp Älsklingen som höll till på Olles. Sedan sov han över här. Därefter under söndagen pluggade jag lite och sedan blev det att övningsköra till typ halv nio. Gick jätte bra... eller så inte ;) Sedan for jag en snabbis till edvard och då såg vi delar av en film och så. Mysigt! Idag tog jag lite sovmorgon.. Borde egentligen ha farit till skolan men jag orkade inte (a). Nu börjar jag i alla fall 12.10 så det känns ju underbart! Kan inte klaga. Ska på ett tag att gå och duscha och sånt. Funderar vad  jag ska ta till lunch också :$ Såg ett nudelpack i skafferiet och det känns liiiiite frästande. Är ju så gott :$ Kyss♥





"Snorböle"

Igår på skolan hade vi jättekul idrott! Vi fick köra rullstols bakset och grejer. De hade tydligen nå handikapptema den här veckan så, men det var skoj. Hade ett matteprov sista timmen vilket jag verkligen hoppas gick bra. Sedan så dirket efter skolan kom älsklingen och hämtade upp mig och så for vi till södra kusfors (eller snorböle, som saga trodde att det hette :] )  där hans pappa bor. Fick grillat med grillspätt och sånt och tillefterrätt blev det hallon och björnbärspaj. Gött! Sedan tog bi det rätt lugnt, såg på tv och sånt. En sväng förbi majbrasan blev det också. Det var riktigt kallt ute så jag hade JÄTTE lust att bara lägga mig i brasan och bli varm....  Aja men det var trevligt i alla fall. Nu är jag hemma och snart får vi främmande. Blir nog grejt! Ser väl vad vi hittar på för någe. Hoppas ni hade en rolig valborgs allihop! ♥ Puss


RSS 2.0