Helg.

.... och så var veckan över. Skönt! Underbart! Älskvärt! Håller nu på att göra mig klar och på några minuter sticker jag mot Sofia och senare ikväll vankas utgång. Det kommer bli jättetrevligt! Nu ska jag skynda mig. Puss


Top of the top.

Dålig uppdatering här på senaste tiden, men tiden bara springer iväg och bloggen prioriteras inte först. Har bland annat gjort sköntheten nedan som kommer upp på matbloggen på söndag och även påskbakelsen där under. I övrigt har jag umgåtts med pojkvän, familj och vänner. Igår jobbade jag också vilket jag även gjort hela lovet. Ikväll ska jag försöka packa inför fjällen imorgon och hinna med att träna. Ska även göra klart två skoluppgifter. Jag börjar undra hur mycket tid jag egentligen tror att jag har, för har ju bara den här kvällen hmm.. Nej nu ska jag sätta igång. På återseende.

Vill även passa på att säga grattis till min fina vän, som fyllde år igår. Grattis gumman!



RSS 2.0