Cooler than me

I söndags blev det ett pass med pody pump och sedan blev det Edde en stund. Igår var det skola som gällde, sedan hem titta på tv ta det lugnt göra lite läxa och sedan ett core pass och efter det for jag ut och löpte med Edde vid tio tiden och kom hem halv tolv. Blev att springa fårn getberget till kaplan och tillbaka. Idag har jag försökt plugga lite Fysik men det gick inte så bra så jag gjorde lite samhälls istället. Nu är jag nästan klar med den och det känns underbart! Hade tänkt träna idag på gymmet men det blir istället att gå ut och gå på en långpromenad nu. Imorgon blir det att sluta tidigt! SKÖNT! Nej nu ska jag gå och göra annat. Ha det bra! ♥

Toker. Bästa vän. Jag saknar dig! ♥


Regn

Nu ska jag bege mig ut i regnet. Sen ikväll blir det forhoppningsvis ett pass nämligen body pump med Johanna om vi nu får plats. Vi står på reservlistan så det är bara att hoppas! Annars blir det väl bara att gymma vanligt. Sedan kanske jag svänger förbi älsklingen en stund. Har i alla fall sovmorgon imorgon och det känns Awesome! Det var nog allt för mig tack hej!


Myskväll

Gårdagen spenderades med Malin, Johanna, Saga och Ewe. Det blev först att beställa mat från dallas som de for och hämtade medan jag och Malin for ner på ica och köpte lite gott till marängswissen. Efter maten for vi hem till Saga och badade i jacuzzin och gjorde maränger. De blev riktigt goa! Efter det for vi tillbaka till kvartersgården och smaskade, lyssnade på musik och snackade. Det blev en mysig kväll! Tack brudar! ♥ Vet dock inte om jag vågar bjuda på någon blid, vad säger du Malin;)? Lägger in två bilder i alla fall. Var lite svårare att hitt åt bilder som var seriösa och som inte var på M & mig... Får väl lägga ut lite såna sen men M måste nog få se dem först! Pusshej!


Lördag

Gårdagen spenderades med min gulleplutt. Blev film, godis, popcorn och sånt. Nu ska vi bege oss in på stan och kolla runt, sedan ska jag en sväng förbi morfar och ikväll blir det brudarna. Vi ska äta och sånt! Brudar hör av er så vi vet vars vi ska vara osv. Nej nu ska jag gå hejdå


The ghost of you

Blev väckt på sovmorgoen vid halv 9, men det får väl gå ändå. Fick i alla fall lite sovmorgon. Nu håller jag för fullt på att göra mig klar. Har även tagit mig lite frukost och nu hänger jag vid datoprn ett tag. Blir ju bara en lektion idag vilket känns underbart! Sedan måste jag bege mig mot stan för att leta efter några bra innnegympa skor, eftersom för tillfället är jag utan. Får se om det blir gym idag men det känns lite tveksamt, men däremot imorgon kan det hända att jag beger mig mot gymmet. Skulle kännas härligt faktiskt! Ha en bra fredag! ♥

Träningsvärk

Har varit ute och gått i en timme och har värk i rumpan och i låren så det ryker om dem... Nej, men skämt och sido, min tränigsvärk är inte att leka med, men det kan vara delvis från innebandyn idag också men spela roll.. Fast jag måste erkänna att jag saknar det litegrann. Har inte blivit mycket träning på ett tag pga förkylning etc. så jag står nog ut. Blir att dra igång med  tränignen nu till veckan i alla fall. Har bokat in pass med Johanna på både söndag och måndag och fler pass/ gymtillfällen blir det kommande vecka. Ett löparpass eller två blir det nog också.

Imorgon har vi sovmorgon till tjugo i två och endast en lektion! Då vet ni vad jag kommer göra hela förmiddagen imorgon, nämligen SOVA!!!! Det gillas vill jag lova! ♥ Känner mig lite bortskämmd med alla sovmorgonar och sånt, men på måndag och tisdag får vi även då sovmorgon. Love it! Ska städa mitt rum nu och göra lite  nödvändigt och sedan tänker jag sova. Känner mig jätte trött!  :) PUSS

Saknar bästaste M. För länge sedan vi hittade på något gumman!  ♥

Onsdag

Ännu en dag avklarad. Det började med att jag vaknade vid tio och klockan hade inte ringt?? Nej.. Men jag kastade på mig kläderna och lite smink och så for jag och tro det eller ej men jag hann i tid. Sug på den ;). Annars så hade vi bara tre lektioner idag så dagen gick fort med andra ord. Slutade redan vid halv 2. Då for jag hem, kollade simpsons, fikade glass med hjortronsylt med mormor, morfar och ante och sedan pluggades det lite fysik. Har även sett fångarna på fortet ikväll. Ska snart göra mig klar noch bege mig mot sängen. Men jag funderar på om jag ska ta mig en dusch först. Kändes som ändå skönt! Annars  blir det en lång dag imorgon och det gillas inte! Men bara att stå ut, för snart är det helg. Känner att mina blogginlägg är tårkiga nu, får ta och bättra mig.  Puss


Sidewalks

En avklarad skoldag and more to go. Allvaret började redan idag. Hade varit skönt att få en slapp dag som ettorna, men sånt är livet! Är i alla fall nöjd med mitt nya schema och tror att det kan bli jätte bra. Vårat första prov för treminen är inbokat om två veckor. Det är väl inte lika roligt, men bara att bita ihop. Hoppas det dröjer ett tag innan de övriga proven kommer i alla fall. Efter skolan for jag hem, hämtade min väska som jag glömde hemma, for tillbaka till stan, gjorde lite ärenden, hämtade lite saker hos älsk och for hem. Idag har jag även lyckats börja kolla lite på fysiken, sett världelösa politikprogram på tvn och nysit och snorat. Vill bara bli av med den här förkylningen nu tack! Jag vill börja träna nu.. Jag har just köpt ett guldkort på Friskvårds så nu vill jag sätta igång med tränandet. Imorgon har jag sovmorgon går också att tillägga för er som ville veta. Så halv 11 börjar jag imorgon och slutar halv 2. ME LIKE! ♥ Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men det känns som om jag ska ta det lugnt, kanske se en film med mamma och övningsköra. Men vi får se vad som blir av imorgon, planerna kan ju ändras. Nu ska jag läsa bloggar, lyssna på musik och kolla facebook ett tag tills att jag ska gå mot sängen och sova. Vill sova en lång natt ikväll och det kan behövas för jag är trött trött trött.. GOD NATT

Krya på dig! Tänker på dig ♥


If I could

 

Godmorgon på er! Sista dagen innan sommarlovet är slut och skolan börjar om. Känns väldigt tråkigt, men man får se till att hitta på massor med roliga saker så att det funkar ändå. Blir ändå roligt att träffa klassen nu igen även om jag mycket hellre skulle kunna ta sovmorgon, ligga på stranden och bara ta det lugnt. Ska ta och kolla in mitt schema nu och förmodligen börjar jag gråta för vi lär väl aldrig ha turen att få ett riktigt bra schema? Hade tänkt försöka ta mig in på stan en stund, men det beror på om jag hinner med det idag, för jag har endel fixande som måste göras. På ett tag ska jag sätta igång, men först ska jag gå och ta mig en frukost/lunch. Ovan fick ni i alla fall ett smakprov på hur jag ser ut idag. Har ni förresten sett att jag bytt header? Den får funka nu tills jag orkar göra en annan och har tid och så. Blev bara så fruktansvärt less på den andra, men en ny skall komma upp inom en snar framtid. Nu kurrar magen för fullt, så nu kanske jag borde sätta igång och ta mig något att äta. Ta vara på den sista nu innan skolan börjar.. PUSS


PROMENAD


Lördag & Söndag

Igår blev det att se filmen Inception med Malin, Johanna, Gabban, Sofia och Nina. Den var riktigt bra! Sedan for S, G & M hem så då drog jag, N & J till Ninas kusin där massor med folk var. Vi var inte där sådär jätte länge och sedan for vi till Kevin där älsklingen och några andra var och då blev det film och popcorn. Sedan for vi hemåt vid halv 1- tiden någon gång. Idag har jag inte gjort så speciellt mycket mer än att fara till mormor och morfar och hälsa på lite och sett tv. Ska snart möta upp Johanna och vi ska ta oss en långprommis. Det lät som om det kanske blir att gå broarna runt. Blir nog toppen tror jag! Senare ikväll hade jag tänkt vara hemma och ta det lugnt och kanske se en film med mamma och pappa. Minns inte vad den hette, men får hoppas att det är en bra en. Nu sitter jag i alla fall och nöter Oskar Linnros. Lämnas musiken på med högvolym och sedan ska jag sätta igång att göra mig lite klar. Nej, bäst att sätta igång nu. Kyss

Grattis pappsen

Har bakat och fixat med tårta idag för ikväll blir det att fira pappsen som fyllt år. Han fyllde år den 18:e så GRATTIS i efterskott! Blir nog god mat och tårta vilket inte är helt fel! Ha en bra kväll! ♥


Älven

Mysig kväll vid älven med flicksen blev det. Nu ska jag sova! God natt med er ♥


Shopping a la Stockholm

Jeans skjorta. Tröja med spets på axlarna. Blus. Mysig tröja. Två par jeans, ett par från cheap Monday och ett par från Levi´s. Två transparenta skjortor. Skor. Ring, örhängen & nagellack. Halsduk.

 

Det här klarar jag mig förhoppningsvis på ett bra tag framöver hehe. Blev lite nytt i alla fall inför hösten. Är lite mer små saker som jag skulle vilja köpa, men jag väntar nog och ser vad de får in. Är nöjd med mina köp nu så det blir nog kanon! Köpte ju en hel del i USA också som jag inte hunnit använda och sånt så jag tror jag klarar mig. Edde handlade också en hel del och lite mer än mig haha. Han handlade riktigt snygga saker! Nej nu ska jag göra mig klar och träffa brudarna som jag saknar liiiite lagomt sådär.. Ha en bra dag i kylan (för nu är det kallt..)! Kyss


Duktig

Har varit jätteduktigt idag och bakat två tårtbottnar och dessutom lagat middag. Nu ska jag packa upp väskan och hjälpa mamma att sätta upp några gardiner. Gruvar mig för att packa upp väskan men jag får väl bara se till att det blir gjort. Imorgon ska jag i alla fall klippa gräset och fara ut på en löptur. Känner mig riktigt duktig! Svakko är ute i trädgården nu och plockar in äpplen så om vi har tur får vi oss kanske en äppelpaj ikväll? :] Nej nu måste jag sätta igång. Får ställa ifrån mig datorn och göra något vettigt så jag kan träffa Malin & Johanna snart. Vi skulle inte träffas allt för sent så. Pusshej!♥

9 Månader

I Tisdags hade jag och älsklingen 9 månader. Love you the most!♥


DU ÄR BÄST.

Stockholm

Torsdag: Somnade två och klockan 4 ringde klockan så då var det bara att pallra sig upp och göra sig klar, för att inte missa flyget. Resan dit gick ändå rätt bra och jag fick inte så ont i öronen som jag brukar, så det var skönt. Under resten av torsdagen gjorde jag och Edde ingenting speciellt utan tog det bara lugnt och umgicks lite med hans mormor och Kjell. Eller vi började med att lägga oss i sängen och sova ett x antal timmar, men sen så umgicks vi.

Fredag: Då ringde klockan vid 8 och vi klev upp och gjorde oss klara för en heldag på stranden. Vid halv 10 tog vi tunnelbanan och var inne i stan vid tio. Där strosade vi runt, handlade, fikade och åt mat. Inte helt fel! Vi åkte väl hem där vid halv 8-tiden. Det var ju kultur vecka där i veckan, så de hade artister osv där, som vi hade funderat på aat gå och se. Lorentz m. Zakarias uppträdde under fredagen, men vi var alldels för trötta för att orka fara dit så det struntade vi i.



Lördag: Även den här dagen ställde vi klockan rätt tidigt. Strax före tio begav vi oss ner till tunnelbanan för att ta oss till Kista köpcentrum. Trots att vi var tvugna att byta tunnelbana gick det riktigt bra. Fick ett sms från Johanna där det stod ungefär såhär " Låt Edvard ta hand om tunnelbanan. Du vet sen sist" Och då var det så att för lite mer än ett år sedan var jag Johanna och hela bolliskola gruppen nere i stockholm. Jag och johanna skulle ta tunnelbanan sent på kvällen tillbaka till där vi bodde men hamnade på andra sidan stan hehe. Ja, men det var lite kortfattat. Det blev i alla fall en del shopping i köpcentret också och riktigt god mat. Sedan skyndade vi oss hem en timme och därefter bar det direkt av till Gröna Lund där vi var resten av kvällen. Det var sommarkrysset då också så att vi fick so musik i bakgrunden. Vi satte oss inte ner och såg på hela eftersom att då skulle man måsta sitta där en timme och fick inte gå därifrån. Vi åkte nog det mesta och vi vågade oss på både fritt fall och insane. Duktigt! Vid tolvtiden bar det hemåt igen med tunnelbanan.



Söndag: Den här dagen blev det en sväng förbi Ikea, en stor godisaffär med 500 sorters godis och sedan en sväng in i gamla stan och en sväng mitt inne i stan. Vi hann med rätt mycket! Det var jättemysigt att gå runt i gamla stan, men det var nästan bara turister och massor med turister från andra länder. Det slutade med att vi gick och satte oss vid varttnet och bara myste i solen med en kopp kaffe (Edde tog en smothie hehe). Inne i stan hittade vi inte så mycket och affärerna stängde rätt snabbt så vi hann inte springa där speciellt länge.. På kvällen sågs det filmer och sånt.



Måndag: Vi ställde klockan riktigt tidigt, gick upp och gjorde oss klara och därefter bar det in till stan en snabbis. Sedan hämtade vi våra saker och tog tunnelbanan till Brommaplan där min faster hämtade upp oss och så bodde vi hos dem en natt. Vi fick jordgubbar med glass direkt vi kom dit och så spelade vi lite kort med mina kusiner. Mot kvällen bjöd de ut oss på en jättefin restaurang med riktigt god mat. För min del blev det någon form av oxfilé i alla fall. Sedan blev det tv och sova.

Tisdag: Våran sista dag i Stockholm. Det blev att sova ut till halv 10. Skönt! Sedan gjorde vi oss klara och begav oss bort och bowlade. När vi kom tillbaka spelade vi kort, tv-spel, såg på tv och åt jättegod middag. Vid 9-tiden gick planet hem. Har haft det riktigt roligt i stockholm!


Har MASSOR med fler bilder, men det här får räcka för tillfället. Kommer nog upp fler inom kort. Shopping kan jag också lägga upp senare.

Igår följde jag med familjen till Umeå och däreför jag inte har skrivit något igår. Ser fram emot allt jag måste göra idag som klippa gräset, packa upp väskan och städa mitt rum.. Ikväll ska jag träffa Johanna och Malin♥ Längtar!

Eddibooi gästbloggar....

Cha cha! Eddiboooi här, ska bli så gryyyymth sköööönth att lämna den här bondhålan och få åka till Stockholm!


Nämen imorrn sticker jag och Friddeliten till den kungliga hufvudstaden Stockholm AKA fjollträsk...
Hoppas på så lite shopping som möjligt men det har jag insett är en omöjlighet ;) hehe...

Nåja, bloggning är inte min kopp te så; Hej då på er, Frida hälsar också hej då, typ ;)..

Hade!

I must be dreaming

Jag har i alla fall påbörrjat packningen vilket är en bit på vägen. Kommer väl måsta plocka bort en hel del packning dock, för att det är lite mycket nu. Jag orkar inte släpa runt på hur mycket som helst. Nu tänkte jag titta förbi hos mormor och morfar så Malin kommer nog dit och sedan ska vi hitta på något. Förhoppnignsvis sover inte de andra bort hela dagarna utan följer med men vi lär väl märka. Det blir stan om Malin fått lönen och annars bad i alla fall. Lyxshake ryktades också. Sedan ska jag skynda mig hem och packa klart det sista också. Är lite småsaker som jag skulle vilja kolla på på stan. Måste bara ta mig i skinnet, för jag får ju inte handla upp allt nu! Vet inte riktigt än hur min kväll kommer se ut, men det är upp till mami och papi haha. Puss


Onsdag

Igår blev det att mysa vid älven med Malin och Johanna och spela spel. Kortspelet var kanske en midre bra idé, men det säger jag inget mer om. Sedan for vi hem till mig och då fick vi sällskap av Alle, Felix och Fanny. Då spelades det fifa för fulla muggar! Nu sitter här hemma ensam och har insett att det inte är så roligt.. När man haft massor med folk här hemma flera dagar och en rumstemeperatur på 27 grader inomhus så blir det svårt att vänja av sig haha. Nog klarar jag mig haha. Idag  ska jag PACKA sedan så ska jag göra mig klar. Därefter ska jag möta upp Malin, Fanny (?), Alle och Felix (om de kommer ta sig upp på morgonen). Det blir en lite snabbare stansväng för oss och sedan en sväng och bada, troligtvis i älven. Sedan ska jag skynda mig hem i alla fall så jag hinner träffa Mamma och Pappa för imorgon åker jag och Edde ju. Ska bli grymt roligt! Nu ska jag äta nudlar hehe, GRYMT GOTT!!!!  Bye

Malin & Johanna på schemat

Nu sticker jag och möter upp Johanna och Malin. Vi har en trött krigare ikväll så vi ska nog bara ta det lugnt och ha trevligt och umgås. Det klagar jag absolut inte på! Blir nog bara att hänga runt och göra ingenting och sedan kanske kvällen slutar med film eller något annat skoj, men vi lär väl märka. Vi får väl se om det trillar in någon mer som vill vara med, men det är bara att höra av sig. Nu ska jag springa och plocka ihop högtalare, mobilen, en filt och spel sedan moppar jag till de andra. Ha en bra kväll! Kyss


Nya äventyr

Nu beger jag mig ut på nya äventyr haha. Nej, men har lite ärenden att fixa, ska städa rummet och ska förbi mormor och morfar. Ikväll Blir det Malin i alla fall och kanske fler. Har inte mycket mer att säga.

Dålig bild men i alla fall dagens outfit och idag har jag jeans, STORT! Puss


söndag

Kusinerna är ju här i helgen så har blivit att vara med dem endel. Gårdagskvällen bjöd på god mat och en fotbollsmatch. Det var verkligen riktigt roligt! Idag har vi varit på Boda Borg. Fick inte många stämplar men några är bättre än ingenting i alla fall. Tråkigt väder är det ute så det har då inte gjort något att hela dagen spenderats inomhus. Snart ska vi nog börja laga mat och så skulle vi göra någon god efterrätt. Det tackar man inte nej till! Sen ikväll blir det nog att hoppa ner i yacuzzin och bara ha det bra. Det ryktas även att vi ska hyra film och kanske lite godis. Jag måste ha godis :$ Är hur sugen på det som helst!! Hoppas på bra väder imorgon så man kan hitta på något skoj utomhus. Har ingen aning om hur planerna för imorgon kommer att bli men det blir nog bra i vilket fall. Ha en trevlig söndag!


Falkan med Johanna

Det blev en dag i Falkträsket med Johanna. Vi åkte vid tolv och begav oss hemåt vid tre -tiden, men solen gick under moln rätt snabbt så jag har nog förmodligen inte fått någon färg idag tyvärr. Man får ju typ aldrig färg i Sverige... Jag vill utomlands NU NU NU!!!! Nej nu ska jag hjälpa mamma och kanske ta en dusch. Hörs!


Run

Solen lyser utanför fönstret och jag är uppe i god tid. Jag ska städa upp på rummet som jag lovade mina föräldrar och sedan hade jag tänkt lägga mig ute i solen ett litet tag. Hade även planer på en stantripp men jag vet inte om det blir av. Är ju trots allt strålande sol. Har sett att det ska bli dåligt väder på söndag i alla fall så jag kanske borde ta vara på dagen. Hur som helst tänker jag inte sitta vid datorn, det är ett som är säkert. Kusinerna kommer idag så ikväll lär det bli att vara hemma. Blir nog roligt! Hörs sen!

Iyaz - So big

 

 


Stranden

Hej hopp! Mötte upp Fanny vid 12-tiden och sedan for vi till Falkträsket. Efter en stund fick vi sällskap av Malin, Linnea, Hampus och Felix. Vi badade faktiskt flera gånger och resten låg vi och solade. Kom hem för drygt 45 minuter sedan och nu har jag precis tagit en dusch. Ska försöka göra mig klar och slänga på mig några kläder. Ikväll bär det av till Camilla. Blir bra! Hörs sen.

The way we talk

 

 

Så himla härlig låt! Den här är dock en remix.. Men den vanliga är GRYM. Just ja solen var det som gällde. Kyss


Everything I ask for

Den bjuder jag på i brist på annat. Nej nu ska jag lämna datorn och hitta på något annat. Man kan inte sitta och uggla vid datorn hela dagen när det är strålande sol.. Borde nästan gå och sola lite. Vill ju inte förlora "Bli brunast tävlingenen" mot brudarna i klassen :] Haha ne, men det har jag nog redan gjort, har typ inte solat en endaste dag på hela sommarn. Dåligt! Nej får se till att sola hela dagarna nu. Några av brudarna sticker ju till Gotland idag, Ni får inte sola för mycket och gärna få lite regn så ni inte blir så bruna hehe. Ha det gött!


Sunny day

Hej hopp! Blev lite sovmorgon idag hehe. Låg och drog mig och orkade verkligen inte stiga upp. Jag fick i alla fall ett leende på läpparna när jag insåg att det var fint väder ute. Har hur som helst ätit frukost nyss och nu tänkte jag försöka göra mig lite klar. Hade varit härligt att bada idag men jag tror inte det kommer att bli av. Bli möjligtvis att fara ut och springa och sedan skulle älsklingen titta förbi efter jobbet. Vi får se vad vi gör, men det lät i alla fall som om han ville en snabbis förbi ladan och kolla på första isträningen, men det blir ju att se om han får med mig. Jag är väl inte jätte peppad, men ja som sagt och var vi får se. Skulle vilja in på stan, men inte nu när det blev bra väder.. Men det kanske är lika bra att jag inte tar mig in på stan för då handlar jag inte så mycket innnan Stockholm = Pengar kvar till då!

Count on you


Le love.

Nu beger jag mig mot sängs. Ska bli skönt att krypa ner under ett svalt täcke. Ögonen kommer nog bara att trilla ner för så trött känner jag mig just nu. Sov gott.






Åska och regn

Regnet bara öser ner och under kvällen har det mest bara åskat. Hela fönstret lyste upp så jag kröp ner i soffan och lyssnade på bra musik. Allt som saknade var någon att krama om och som kunde hålla om en. Edvard vars höll du hus?! Hehe.. Nej men det är riktigt mysigt när det åksar faktiskt. Blev även att spela lite kort när man varken kunde se på tv eller vara vid datorn. Jag måste erkänna att det var riktigt härligt faktiskt! Ska snart börja göra mig klar och sedan bege mig mot sängen. Kändes lite frestande att krypa ner under ett täcke och somna till regnet.. Man blir som så trött av regn och åska!


Dance with tears in my eyes


Dåligt väder idag är det också.. Jag som hade hoppats på sol och en dag på stranden men så blev det inte. Jag har inte gjort någonting speciellt nu på morgonen utan mest bara tagit dte lugnt, men jag klagar inte. Ska nog lite tvärt städa upp på rummet och sedan blir det nog att fara in en sväng på stan och därefter en fika med mamma och mormor. Blir nog mysigt! Vi ser väl vad som händer ikväll, men det skulle vara rätt härligt att bara ta det lungt. Som sagt och var, vi får se hur det blir. PUSS

God natt!


Outfit a la today.

Nu har jag gjort mig klar och är riktigt trött. Man blir som trött av att bada men härligt är det. Måste erkänna att det känns riktigt härligt att krypa ner i sängen nu och sova. Har även insett hur pass mörkt det har börjat bli på kvällarna nuförtiden.. Inte okej.. Det betyder att det går mot höst och skola. Just nu vill jag bara ha sommarlov, ljust ute och massor med ledig tid att spendera på kompisar, stan och stranden. Lika bra att ta vara på det som är kvar! Måste erkänna att jag inte har varit sådär jätte bra på det hittills men det ska det bli ändring på! Har ju även en stockholmsresa att se fram emot, vilket känns underbart! Kommer att bli grymt roligt! Nej, nu måste jag lägga mig. Sov gott! PUSS

Tisdag kväll

Ikväll blev det att vara med Fanny, Johanna och Malin. Vi åkte till B-byn för glass och bad. Sedan åkte Fanny hem och skulle färga håret och då bestömde vi oss för att bada i bubbelpoolen ett tag. Därefter droppade en trött Johanna av och for hem, men då satte jag och Malin igång med att spela Fifa ikväll igen. Det var roligt och jämnare odds idag i alla fall!


A better day

Jag och Malin satt och pratade om allt möjligt vid älven. Mysigt tills myggen invarderade oss.. Då begav vi oss hemåt. Vi hade först tänkt bada, men det gick tydligen inte så vi spelade massa kortspel, lyssnade på musik och sedan tog vi oss an tv-spelet och fifa. Jag förlorade i fifa... Bad.. Men egentligen borde jag ha vunnit, hade bara lite otur:$ Haha ne men Malin var nog lite bättre på det där. Jag har nu kommit på hur kul fifa är så jag kommer nöta det! Klippte aldrig gräset igår så jag ska bege mig ut och göra det nu. Borde egentligen ligga på stranden idag känner jag men vi får se hur det blir med det. Ha en bra dag!

Sticker iväg och möter Malin

Har ganska precis kommit in från en övningskörning. Gick ändå rätt bra! Nu är det Malin som står på schemat. Gud vad jag har saknat den bruden! Det var ju en evighet sedan jag träffade henne. Vi vet inte vad vi hittar på än, men något blir det i alla fall att göra.

Kyss


Monday morning

Måndag idag. Blev att sova ut till 10, men det var nog bra eftersom jag var så himla trött. Kan helt ärligt inte fatta varför men.. Nu är jag nyduschad och ska göra mig klar lite snabbt. Idag har jag lite saker att fixa och sånt. Måste även klippa gräset. Hade även planerat att fara ut och sprigna och det kan behövas heh. Jag måste få igång min kondis nu innan skolan börjar och innan 2000 meter. Känner inte peppen just nu! Ikväll var planerna att vara med Malin. Det var verkligen länge sen gumman! ♥ Nej, bäst att sätta igång. Borde inte bara sitta och göra ingenting hela dagarna.. Man måste ju ta vara på sommarlovet nu och hitta på så mycket roligt som möjligt innan skolan börjar. Tråkigt nog är det inte länge kvar till skolan. Puss.

Bild på mig och Ewe från Trästock:)


Helgen

På torsdagen blev det att övningsköra till Södra. Det gick ändå helt okej, men var lite knackigt till en början. På fredagen sov jag ut medan Edde var och jobbade. Vid tio klev jag upp, gjorde mig lite snabbt klar och sedan följde jag med hans pappa ner i gruvan och fick kolla runt lite. Det var lite hemskt att åka ner en cirka en kilometer under marken, men man fick i alla fall ha en grym rock och hjälm hehe :$ Sedan följde Edde med hem och vi for och handlade lite gott till kvällen. Blev även att basta och se på film. Lördagen blev det att sova ut och sedan for jag, edde och hans pappa till kusfors café och fikade. På kvällen begav vi oss mot norsjö för att kolla på beachen men beachen hade stängt. Då for vi hem till Pontus där det blev lite fifa. Vi hade först tankt äta pizza, men istället blev det ändrade planer och vi for till Tim och grillade. Blev jätte gott! Blev att vara där, snacka och se lite på family guy och sedan for vi hemåt. Vi satte igång att baka en tårta hehe (varför man nu gör det vid 11 tiden en lördag kväll??), som vi åt där vid halv 2. nyttigt.. Söndagen for vi till beachen i Norsjö och kollade runt lite och sedan blev det en glass. Vi kom hem någon gång vid 8-tiden och då såg vi film. Det var nog min helg!

RSS 2.0