Hey

Det blev att äta på subway idag med la familia. Sedan handlade vi lite saker och därefter hämtade vi upp eddie och så for vi till mig, gjorde pepparkakshus, åt skumtomtar, drack glögg, gjorde pepparkaka och såg en julfilm. Det var mys. Sen så gick jag och älsk ut och gick och busade i all snö hehe så vi blev rätt blöta. När vi skulle skjutsa hem eddi så råkade vi dessutom köra fast med bilden så att det blev mycket skratt och skottning. Men he blev bra i alla fall! Nu sitter jag här och fryser. Borde sova det är trots allt julafton :] Jippie äntligen. Men innan dess ska jag fortsätta att prata med gullet i tele :*


Kommentarer
Postat av: Eddiboooi

skönt med lite kvällsgympa :] hehe älskar dig <3

2009-12-24 @ 01:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0