Where does the good go

Blev lite matteplugg annars så blev planerna ändrade för kvällen och jag har myst vid tvn. Inte helt fel det heller. Ska sätta mig och kika på resor. Känns som om det är det är det rätta man kan göra med -24 grader ute. Inte ok! Jag fryser och jag vill iväg. Helst nu i denna stund, men får väl längta tills våren! Ska krypa ner i min fleese och några filtar nu och myspysa till tvn och den bärbara datorn. Känns rätt ok! Imorgon = fredag. Har bokat in ett zumbapass som jag förhoppningsvis kommer in på annars blir det gymmet och på kvällen ska jag spela lite bowling med E och el chico. Awesome!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig

2012-02-09 @ 23:08:12
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0