Update

I fredags stod vi och sålde cupcakes och semlor för hela slanten. Vi stog väl och bakade si sådär 7 timmar under torsdagen och var på skolan runt sex för att spritsa ut grädde och liknande. Det blev faktiskt riktigt lyckat så jag är glad att vi gjorde det. Direkt när vi var klara med säljandet kom jag på att jag hade koppningsmassage på Ego så skyndade mig dit. Riktigt skönt, men det gav mig stora fina blåmärken över hela ryggen. Sedan somnade jag mest hela kvällen. Edde och mamma väckte mig massa men slutade med att jag låg och sussade klockan 22.00 på en fredag och inte gick att väcka. Lyckat! Även lördagen bestod av mys och att ta det lugnt. Jag behövde verkligen en sån här helg för jag har varit helt död sedan veckan. Imorgon ska jag ta tag i massor med plugg och försöka att göra något bra utav det. Även lite träning hade jag tänkt att hinna med. Får se om jag hinner promenera en bit idag med. Ska fixa lite till bloggen nu och sedan får vi se vad som händer. Puss


Hade förresten måndagsdag med min lilla prins i fredags.

 

 


Kommentarer
Postat av: Eddie

Hade vi MÅNDAGsdag i fredags? det missade jag:]

2012-02-20 @ 15:59:13
Postat av: Anonym

haha ja, jag hade..

eller så skrev jag en liten smula fel :]

2012-02-22 @ 15:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0