Helg!

Igår var väl förmodligen hela Skellefteå ute på Nova, medan jag var valde att skippa utgång och satsa på mys och film istället. Jag känner idag att jag gjorde ett väldigt klokt val, men hoppas alla ni andra hade det riktigt roligt där ute! Kvällen slutade i Norsjö hos Wille igår med film och sånt där med han Lisa och Edde. Helt ok! Idag ska jag läsa ut 300 sidor av en bok och skriva någon form av analys med källkrafs. Inte alls sugen, men måste göras! Ikväll kommer Elin hit och så ska vi äta gomiddag och sådant. Sedan får vi se vad vi lyckas hitta på för något tokigt. Nu ska jag skynda mig iväg till min lillebrors innebandymatch och sedan en kort sväng in på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0