Nu psykologi

Istället för att fara på toxic i helgen så har jag bara varit hemma och kurerat mig från min förkylning som aldrig vill gå om. Var faktiskt skönt att mysa till filmer och sånt! Jobbade lördagen under dagen och söndagen blev det att se på tv-pucken och lite plugg. Även en prommis och Idol på kvällen med Nina, Edde och Jonas. Myspys! Idag slutade jag 16.00 så är helt död nu, men ska försöka göra pyskologiuppgiften nu. Ikväll får jag helt enkelt se vad som händer men en promenad ligger långt upp på att göra listan så får se om det blir en prommis eller liknande. Kanske blir att glutta lite på idol också men det lär vi ju märka! Imorgon har jag sovmorgon till 12.25 och det är ju SKÖNT! Klagar inte alls! Ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0