I like it the way it is

Har inte blivit mycket uppdaterat nu på senaste men skriver helt enkelt när jag har tid och lust. Hade en toppenresa i Turkiet utom att jag blev sjuk några dagar, men det är ju sånt som händer. Vi gick runt och kollade i olika stånd och shoppade lite, drack nån drink och solade och badade. Underbart om du frågar mig. Kan säga att jag verkligen inte ville lämna värmen. Hade gott kunnat stanna där ett bra tag till om jag hade fått. Bilder kommer senare, jag lovar! Direkt efter Turkiet bar det av till fjällen med klassen. Min ryggsäck vägde multum och kallt och hurvigt var det men trots allt så lyckades vi ha en rolig resa tillsammans. Det var jobbigt där men nu saknar man det konstigt nog lite.. På vägen ner från fjället stukade jag foten så har fortfarande lite ont när jag rör den i vissa lägen men den blir bättre. För övrigt så är jag superförkyld sedan fjällen och vadningen i bäcken och vill aldrig sluta hosta. Hoppas bara att jag kryar på mig lite nu för vill inte vara förkyld till helgen.

Är så glad att vi äntligen bestämt klassfotot, att jag och Elin kommit på något att göra som projektarbete, att jag äntligen fick träffa en saknad Malin ikväll och att vi precis börjat sista året på Gymnasiet. Inte länge alls kvar nu och man kan ju inte annat än längta nu trots att det är ett tag bort! Imorgon börjar jag inte förän vid underfär halv 1 så ska bara sova ut och ta det lugnt. Sedan blir det två lektioner och därefter slutar jag. Har endel plugg att ta igen så ska göra det efter skolan imorgon och kvällen vet jag inte vad som händer på. Kanske mys till Idol eller liknande i min one piece. Man kan ju inte annat än älska dessa teletubbies liknande dräkterna! Skulle kunna bo i min! Nu blir det att kolla bloggar en liten stund och sedan sova för jag är sjukt trött.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0