Sitter på skolan och har ingenting att göra..

Det kändes kul att vi hade lektion från halv nio till nio och nu återigen hål, som vanligt... Börjar inte om förän tjugo i ett och efter den lektionen har jag ännu ett hål på en timme. Åh totalt 4 timmars hål! Kul! Det bästa av allt är att jag har både kemin och matten hemma, så att jag inte kan göra bort plugget nu heller. Love life! Har kollat facebook, alla bloggar och typ aftonbladet och liknande och är så less på att inte göra något att jag inte vet vad jag ska hitta på för något tokigt. Kvällen kommer i vart fall spenderas med plugg och kanske en promenad med Malin. Får väl se om jag får sovsällskap också. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0