I won't spend a minute more

Sitter på skolan i "fiskslaen" och hänger vid datorn i väntan på att hålet ska ta slut så att vi kan ha  religionen och få fara hem. Ska bli skönt, trots att jag vet att jag måste plugga massa när jag kommit hem. Bara att göra det bästa av saken och tänka att det inte alls är länge kvar tills julen och jullovet och framförallt inte långt kvar till roligheter i helgen. Bara att hålla huvudet högt och kämpa tills det sista nu. Hade tänkt försöka hinna med en stansväng imorgon och så. Sedan vill jag även köpa gymkort någon dag framöver och sätta igång med tränandet på allvar. Får se till att jag sätter mina ord i verk också. Ha en bra tisdag!

I don't let go, all is unpredictable
Then love me such
And if you do love me, love, then love me such

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0