I may be bad

Sov hos älsklingen igår efter att jag varit med Johanna. Idag blev det sovmorgon och sedan stan med Linda. Tro det eller ej, men vi har faktiskt bestämt oss för något att vara och det känns skönt! Kanske inte världens mest extrema och häftiga utklädnad, men jag är nöjd ändå trots att allting inte blev riktigt som vi ville hehe. Nu har jag tänkt sticka iväg på en lååång prommis och ikväll myser jag med världens finaste Malin. Kommer bli super! Sedan har Edde lovat att komma och göra mig sällskap i natt. Alltid mysigt! Imorgon blir det stan med Linda igen för att färdigställa våra utstyrslar inför fredagen och sedan är kvällen ännu oklar. Nu: fixa något med håret.. Ha det bra puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0