It´s my heart your dealing with

Igårkväll gick jag och Fanny på långpromenad. Vi gick till stan och tillbaka och det borde minst blivit typ en mil för det är sjukt långt. Sedan sov jag gott kan jag lova! Vi såg på teater imorse och den var faktiskt helt okej bra. Sedan hade vi två lektioner och slutade därefter. Blev en hel del tvtittande för mig och sedan var jag dutkig och lagade mat hehe. Därefter blev det lite plugg och en långpromenad med Nina. Måste även få slänga in ett Grattis till Nina som tagit körkortet idag. Grattis stumpan! ♥ Sedan måste jag även skriva krya på dig till min lilla pajk som befinner sig för tillfället i Afrika! ♥ Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag sova. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

love you snygging

2011-03-21 @ 23:43:50
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0