So sick!

Kunde det kännas bättre än med en vinst och en finalplats just nu? Svar nej. Kunde inte sitta still i soffan. Vet inte varför jag har fått för mig att bli en sån hockeysupporter haha. Kanske bara är en tillfällig fas, vad vet jag. Har klickat hem en balklänning så det blir lite spännande och se vad man får hem. Hoppas på något fint i alla fall. Är jättenöjd med färgen! Funderar på att kika lite på BB innan jag somnar, men jag vet inte om jag orkar. Imorgon har jag en lektion och slutar redan klockan tio. Klagar jag inte alls på! Sedan ska jag hem och skriva klart historian hur tråkigt det är. Kanske hinner med en sväng på stan innan det också. Sen blir det kanske att kolla på resor med flickorna. Blir nog toppen! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0