Från hjärtat

Hej och hopp så var skoldagen slut! Skönt att ha gjort matte c nu. Hoppas verkligen att nationella gick bra! Har ett inbokat träningspass som jag ska på efter middagen och därefter blir det nog tv mys på tre personer. Förhoppningsvis kan vi se hockeyn, men annars får vi väl underhålla oss med andra program. Inte helt fel! Nu ska jag vara duktig och göra en spanska läxa. Lika bra att inte spara ihop det till helgen tänkte jag. Imorgon kväll blir det i alla fall utgång och en sväng på stan under dagen. Vill försöka hitta en fin vårjacka. Nu: först lite facebook och spotify, sedan sätter jag igång. Pussar


Haha hittade ett foto på frida liten. Mästerkock redan då. Kanske blir en lyxmiddag trots allt, bestående av köttfärssås och spagetti;)

Kommentarer
Postat av: linda

haha sötfrida :D

2011-03-24 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0