Carry me

Hej på er! Har varit i Arvidsjaur från i Fredags och till idag. Under dagarna har det blivit mestadels skidåkning i Sorsele och kvällarna har spenderats hos farmor och farfar och att umgås med dem. Lärde även Edde att åka slalom hehe! Lite småstolt sådär. Idag skulle vi ta en buss vid 1-tiden men så klart gick den bara på fredagar så då var det bara att sitta och vänta på nästa buss i typ två timmar. Lite klantigt att kolla fel men jag skylle det på mamma och Edvard haha! När jag kom hem med bussen så for jag och åt hos mormor och sedan har jag tvättat och plockat ur disk ur diskmaskinen och varit duktig! Ikväll blir det att umgås med Fanny. Vet inte vad vi hittar på men det blir nog mys! Sover nog hos pojken ikväll, men vi får se. Puss


Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: malin

saknar dig med pluttan<3

2011-03-08 @ 11:39:50
URL: http://malinneriksson.blogg.se/
Postat av: lovisa

fin du är!

2011-03-08 @ 11:55:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0