Please pick me up babe

Har i princip jobbat hela förra veckan. Tror jag var ledig en dag på en jobbarvecka på 10 dagar i rad. Men klagar inte! I övrigt har jag mestadels bara tagit det lugnt och umgåtts. Har inte orkat göra speciellt mycket då jag varit så trött. I lördags efter jobbet var jag med Edde, Jolle och Malin. Blev bara att mysa, umgås och grilla hos mig. Tror vi åt först klockan nio men det var det värt för det var nå ruskigt gott! Vi spelade även kubb och såg lite tv tills att vi alla somnade. Hade sedan öppning på jobbet och var därmed inte den piggaste när jag somnade typ fem haha men det gick bra ändå. På kvällen blev det att äta middag hos mormor och morfar och sedan låg och Edde i soffan och såg på en serie. Mys! Idag har jag jobbat hela dagen och ska snart vara med Tilda och Karin. Blir nog en myskväll för oss med kanske film eller liknande. Borde springa och snabbfixa mig så jag inte luktar alltför mycket hamburgare hehe. Imorgon blir det nog Malin! Nu ska jag skynda mig. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0