Det handlar om dig

Jag ÄLSKAR att jag jobbar kväll nu både fredag och lördag då det ska vara fint väder för då hinner jag sola, bada och slappa på stranden på dagarna och passa på. Åkte till E ikväll och sprang och sedan for jag hem igen. Nu har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt och ska snart bege mig mot sängen. Mamma pratade om att vi kanske åker till stranden imorgon annars blir det väl att sola hemma eller åka med någon vän till älven och svalka av sig. Börjar jobbet klockan 17 hur som helst, men slutar vid 22. Så inte så sent! Får se vad som händer, möjligtvis att fara till E. Har även kommit fram till att jag inte åkt någon båt eller fiskat i sommar, vilket är ett måste. Kanske måste se till att göra det i veckan? Ska lägga upp fler bilder från the studio, men det får antingen bli imorgon eller på lördag beroende på om jag kommer att sitta vid datorn. I´m over and out

Fastän jag börjar från början
Så vill du aldrig släppa taget om mig
Och fast jag bara vill glömma
Så handlar alla mina låtar om dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0