Regn hos mig

Jag lever otroligt nog efter en lång vecka med massor med prov och kyla. Kan det aldrig sluta vara så kallt?? Jag blir tokig. Idag gjordes i alla fall 3 av dem bort. Skönt att få det överstökat! Nästa vecka blir det också tre och veckan därpå lika så. Men sen är det lov. Längtar! Imorgon har jag två lektioner och slutar 11. Det kan jag minsann inte alls klaga på. Har dock lite ärenden som måste fixas, men det ska nog gå vägen. Sedan blir det stan, fika och sånt med Elin. I måndags var det alla hjärtans dag och det spenderades med E. Blev tacos och kärleksfilm. Lite romantiskt haha.

Skrev till Edde:
Jag: 13 måndader idag är det förresten hihi
Han: Haha nä nu har du lite fel du
Jag: 17e idag???? 13 måndader
Jag: oj 14 heh
Jag: Nej 13 förresten
Han: Nej fel
Jag: Åh vadå fel??
Jag: 14..
Jag: åh näe
Börjar tänka efter och räknar... skriver sedan 15...pinsamt
Åh duktig tjej.. Ska aldrig mer säga sånt, har ju ingen koll. Brukar väl ändå vara tjejerna som har kollen? Men nejdå, bra jobbat Frida! Verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0