Hold it against me

Kvällen blev lite annars. Jag och Malin var ute och åkte och plötsligt får vi för oss att köra in på en enslig väg mitt ute i ingenstans. Fråga mig inte varför..? Sedan får vi för oss att vända vid något spökliknande hus och vad tror ni händer??? Jo, men jäklar å vi kör så klart fast. Japp.. Då var det bara att skotta med händerna och i förtvivlan få loss bilen från alla snö. Jippie:):):):) Haha men i alla fall efter mycket slit och sånt var vi lös och lyckades vända på den lilla plats det fanns. Efter det for vi och var med Elin och Celina en stund. Blev lite fotboll och bil. Skoj! Nu är jag hemma och trött. Ska nog lägga mig snart, men först ett samtal med min söting. Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0