Helg igen och igen och igen.

Igår gjordes ännu ett prov bort. Skönt säger jag bara! Nu återstår endast ett prov och två inlämningar till jag kan utropa jullov! Igår for jag till Edvard efter skolan och myste lite och så lagade han lite mat, snäll som han är. Resten av kvällen bestod av firande av Karin som äntligen fyllt hela 18 år och mys med Edde. Hade en väldigt trevlig fredagkväll! Idag sov vi ut och sedan blev det en stanrunda. Har inte hunnit med nästan något plugg fastän jag borde. Blir som att man bara vill ge upp nu för att man är så less, men jag ska försöka ta mig i kragen imorgon och få något gjort. Psykologin ska färdigställas och plugga till sista biologiprovet ska också hinnas med. Tänkte även försöka hinna med någon form av träning. Skönt! Resten av veckan består av julbak, födelsedagsfirande av lillebror, julklappshandel, planering av nyårs, julafton och massor med mer saker. Detta gillas! Nej nu ska jag vara lite social tänkte jag. Hörs sen. Peace!


Hemsk bild. Men grattis! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahah kolla mig då?? Ser ut som jag vill döda...



Men tusen tack!! <3

2011-12-20 @ 20:20:02
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0