v

Var ett tag sedan jag uppdaterade senast, men har haft fullt upp med packning, inhandling av saker inför kommande resor och jobb. Var så duktig och kom strax innan fyra till jobbet, tog det lugnt och bytte om och var just på G att börja jobba då Paulina sa " Vad gör du Frida? Du börjar väl inte förän 5?". Då var det bara att sätta sig och vara social istället men inte mig emot. Fick skjuts av snällaste Joel och nu ska jag sätta mig vid tvn för mys med serier. Imorgon blir det att kliva upp tidigt, fixa massor med grejer, en lång prommis och sedan beger jag och Edvard oss mot Norsjö och norsjöbeachen. Vet inte ännu om jag kommer hem på lördag eller söndag men det får helt enkelt tiden avgöra. På söndag blir det jobb under dagen och sedan blir det nog mys med Celina på kvällen. Kanon helg med andra ord! Nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0