Love is a temple of love

Fredagen spenderades på norsjöbeachen med härligt folk och lördagen spenderades hos Eddes pappa i skogen. Blev jobb hela söndagen och kvällen spenderades med Celina med mys, snack och tv. Inte helt fel helg helt enkelt! Nu är det ny vecka, nya dagar och nya uppdrag. Veckan kommer att bestå av jobb och packning till större delen. Ligger inte så bra till med all packning för tillfället så kanske lika bra att sätta igång med det. Nu sprutar musiken ut ur högtalarna och jag ska sätta igång med att packa lite smått och på en liten stund beger jag mig mot elljusspåret för en löparrunda med Edvard. Därefter tänker jag lägga mig och mysa vid tvn.

Psssst... Endast 5 dagar kvar nu tills London och otroliga 13 dagar kvar till Turkiet.
Kan verkligen inte fatta att det är så pass kort tid kvar nu. Helt sjukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0