Liten update från London

Är i London med familjen och har det riktigt roligt. Måste säga att hotellet är riktigt fint och har goda frukostar. Kanske inte så nyttigt att äta egg och bacon och jordgubbar med den fetaste yougarten jag sett men det är underbart heheh. Har väl sett det mesta som jag tycker är sevärt och nu skulle vi tydligen till något känt museum. Att åka en sån där turis6 Senare idag blir det afternooon tea på Kensington palace. Ska bli riktigt mysigt! Vi har även bokat in en musikal på torsdag och sedan ska det även bli en hel del shopping. Måste säga att det är förvånansvärt kyligt här. Typ sverige värme.. Tur jag hinner få en sista dos av värme om mindre än en vecka i alla fall. Nu ska jag borsta tänderna och sedan beger vi oss över till city. Hörs senare puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har det BRA så ses vi kanske i Alanya!

2011-08-16 @ 18:36:41
URL: http://fannymarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0