Valborgsmässoafton

Igår for jag och Edde till Pontus och Ellen och spelade spel och såg på tv efter jag och Malin gjort pannacotta och idag har jag jobbat hela dagen fram tills klockan 6. Då skyndade jag mig hemåt för att göra mig klar. Nu sitter jag här hemma och väntar på skjuts och att Malin ska vara helt klar sedan bär det av mot sunnanå där vi ska äta och mys hos Gabban. Sedan sticker vi säkert iväg någon annan stans. Kommer nog bli en bra valborgs. Jag är hur hungrig som helst så jag hoppas innerligt att de andra har fixat klar all mat nu. Nu ringde Malin och sa att de var på G. Ska börja dra mig mot dörren nu då. Ha en trevlig Valborgs! Pusssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0