Time after time

Igår pluggade jag under dagen och sedan på kvällen åkte jag en sväng till Edde och därefter begav vi oss till mig och sov här. Skönt med sovmorgon också var det! Idag har jag gått i skolan, tränat med Elin och Celina och sedan pluggat. Det är så de kommande dagarna kommer se ut nu också. Kommer inte ha tid med så mycket mer. Kanske möjligtvis ser på hockeyn på tv imorgon. Hoppas så klart de vinner nu så att det blir lite mer utjämnade odds. Jag längtar tills jag har gjort bort de två proven innan lovet som återstår. Ska bli så himla skönt med påsklov! Nu ska jag be pappa kolla på min mobil som jag försökt fixa internet till precis hela dagen utan framsteg, sedan kolla bloggar, duscha och slutligen sova. Perfekt! G-natt



Klicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0