Standing soldier

Precis som Elin skrev på sin blogg så har jag och hon inlett en ny diet och ska ha som mål att träna varje dag. Man kan väl säga att vi ska leva nyttigare och må bättre. Bra mål, inte sant?? Idag har jag pluggat massor med kemi och lite engelska. Känns ändå som jag är en bra bit på vägen, då allting börjar klarna en aning i alla fall. Bättre än ingenting! Imorgon blir det skola, träna med Elin, plugg och hockey som står på schemat. Blir inte att fara och se matchen live utan jag kollar på tvn. Hoppas på vinst den här gången! Har ju blivit så spännande nu med hockeyn. Vill ju inte missa finalmatcherna, trots att jag har så pass mycket med plugget att jag borde ägna tiden åt det istället. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag lägga mig och läsa. Jag behöver mycket sömn hehe för jag är så sjukt trött... Godnatt på er♥

Snart kommer den här pajken hem. Myyys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0