I just can´t get enough

Är fortfarande förkyld men mindre än förut, så det är ju en framgång i alla fall. Jag ska försöka göra lite historiauppgift men jag har en tendens att jag "måste" se vad som händer på facebook hela tiden så det går inte så bra. Borde ta tag i det där en stund. Mamma har i alla fall lovat att vi ska fara till ica i stan och köpa sallad från plockbordet. Det längtar jag efter! Ikväll ska jag nog till Fanny där det ska kollas på resor med några flickor. Får se om det blir någon utlandsresa till sommaren. Det skulle vara grymt roligt! Förresten så är en Londonresa inbokad mellan datumen 13-19 Augusti. Det kommer bli awesome! Imorgon är det högskoleprovet som gäller hela dagen. Börjar tydligen 8 av någon okänd och märklig anledning? Så hela dage kommer att bestå av plugg... Inte pepp, men det kan väl vara lärorikt. Ska hämta upp Elin strax innan halv 8 så kommer att bli en knut på skallen, mjukiskläder och frömodligen inget smink för jag kommer vara alldeles för trött.

Har klarat mig från att bli lurad idag i alla fall. Eller lite lurad av Karin blev jag allt, men bara lite :$
Nej nu är det historian som gäller. Hörs senare!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0