Dreaming is for living

Jag måste bara börja med att säga Gud så skönt att mobilen min är tillbaka och går bättre än någonsin.

Kvällen började hos Joanna→ blev lite bilkurragömma som gick sådär→ Elin → Skjutsa några och ragg.




Trots allting så blev det ändå en rätt härlig kväll ändå. Skulle dock ha velat smaska på min mango.. Men det kommer ju en morgondag. Nu ska jag gå och lägga mig för att försöka orka upp imorgon. Förhoppningsvis blir det plugg och om jag hinner en sväng på gymet. Imorgon kväll kommer Lindas familj hit och det blir trevligt. Får helt enkelt se vad jag och Linda hittar på för något busigt. Sedan har jag även lovat skjutsa Edvard hem på kvällen då han kommer hem från Ghana. Kanske sover där sen på kvällen också men det lär vi ju märka. Nu ska jag sova i alla fall. Är sjukt trött just nu. Ha det gött

Kommentarer
Postat av: stenlund

usch vilketn bild

2011-04-09 @ 08:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0