Vad säger man?

Har varit lite småtrött hela dagen och inte mycket har gått precis som jag velat hehe.. Jag skriver i alla fall på facebook:

"Har lyckats spilla ut mjölkglaset för tredje gången idag och nu verkar datorn att börja bråkas :( Slutsats: Kanske är sovdax nu??? Annars så säger jag bara OLLE! ♥ "


Då hör jag mamma ropa: "Åh nej Frida, har du spillt ut mjölk på ditt rum... igen!"
Jag svarar: " Nej det var för ett litet tag sedan, har redan torkat upp det"
Och mamma säger: " Men Frida, på facebook står det att det hände för 2 minuter sedan.."

HAHAHHAHA DÖÖR AV SKRATT!! :$ Sötis mamma ♥

Facebook i all ära, men nu har det nästan gått för långt eller??


Nej nu ska jag sova! Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gullet då, tabb-frida hihi! godnatt ♥

2010-09-30 @ 23:52:00
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0