Never alone always alone

Blev att jag for och sov över hos Edde igår kväll så jag kom dit rätt sent ändå. Jobbigt att åka moppe dit när det är svinkallt, blåser och när man är trött, men vad gör man inte för att slippa sova själv?! Haha nej, men det var mysigt. I morse for jag hem vid 10 för att han skulle iväg med några från klassen och vara med Gahnanesierna som är på beasök här. Först gjorde jag lite lunch, sedan for jag med pappa och kollade påp en dator och sedan for jag och Johanna och gymmade så dutktiga som vi var. Efter det blev det stan skoj! Köpte en vinterjacka. Går ju runt och fryser som en tok.. Ikväll är det i alla fall några brudar som gäller och mys. Får se om det blir att bada också. Annars så blir det väl film och det var allt för mig, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0