swinging life away

Gårdagen bestod av skola, träna med Johanna,plugga fysik och övningsköra. Fullspäckat program och en trött Frida kan man väl säga att det var. Kändes i alla fall bra att jag hann med allt. Idag så blir det skola och sedan ska jag fara hem till älsklingen vid middagstid och så skulle vi laga middag tillsammans. Det kommer bli jätte mysigt! ♥ Nu på morgonen har jag lagspel/slagspel och idag ska vi paddla kanot, hur kul?! Kommer typ trilla i, men det är de värt. Tar med mig massor med extreakläder. Efter det en svenska lektion och tillslut en kemi och fysiklabb. Inte så jobbig dag med andra ord, men det är hur skönt som helst nu mot slutet av veckan. Tur vi fick fint väder nu när vi ska vara ute på älven och göra den till en osäker plats... Hahah ne nu ska jag göra mig klar så att jag hinner i tid. kyssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0