Same Mistake


Gårdagen spenderades med Edvard. Vi såg på bio, "I rymden finns inga känslor". Den var riktigt rolig faktiskt. Jag och Edde har även infört ett nyttighetslöfte som börjar på måndag och sträcker sig tre veckor framåt där vi inte får äta något med socker i och endast chips/popcorn en gång i veckan. Får väl se till att klata det den här gången då! Idag ska jag nog inte göra så mycket alls. Kom precis ut ur duschen och ska snart göra mig lite klar. Ikväll ser det ut som om det blir film med några brudar. Det blir nog riktigt roligt tror jag! I veckan ska jag sätta igång med mer träning. Kändes faktiskt lite härligt med en löprunda, men nu när jag precis har duschat vet jag inte om jag orkar riktigt. Kanske får bli det imorgon istället. Nej nu ska jag börja göra något vettigt istället för att hänga vid datorn hela långa dagen. Vi får höras senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0