Natti natti

Haha Elins råsnygga skor som ett löv som hade fastnat där under och vägrade lossna hur mycket hon än gick och stampade. Lite småkul men även deprimerande med höstlöv.. Vill ha tillbaka sommaren! Lika bra att göra hösten och vintern till den bästa på länge så tiden bara rinner iväg! Tror nog jag överlever. Menar finns ju massor att se fram emot som ex. Julen, Loven, Fylla 18, Stockholm, Idol med brudarna och bara ha myskvällar med Edde och alla goa vänner. Man gör det ju till vad det är. Ska strax bege mig mot sängen för att sova, men först blir det lite mer dator. Nu sitter jag i alla fall och Lyssnar på Lisa Ekdahl och försöker läsa in på engelskaglosor, men jag tror jag ger upp för har inte lärt mig en hittills. Lika bra att lära sig dem en anann dag i framtiden! Framtiden är ju långt borta så :$ Natti natti med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0