Natt

Trötter är vad jag är. Ska seriöst bege mig mot sängen nu. Kändes skönt att sova. Måste ändå upp tidigt imorgon för även då kommer elektirkern. Kvällen spenderades med Malin. Vi cyklade ner till ica och köpte lite gott till idolmys vid tvn. Blev rostade solrosfrön och nektariner för min del. Kör på den nyttiga stilen! Imorgon efter skolan ska jag stanna nog stanna kvar på skolan och göra lite skoljobb. Lät som om jag och Kajsa skulle fixa med en svenskauppgift en stund och sånt. Kvällen blir nog förhoppningsvis att vara med Edde. Tror jag blir toppen! Nej nu känner jag att ögonen håller på trilla ner= läggdax! Puss och godnatt!


Inte så ny bild direkt. Från turkiet för hmm... 3/4 år sedan kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Eddiboooi

hahahahha söt gumman :]

2010-09-22 @ 00:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0