My paper heart

Så var det Tisdag igen. För första gången typ.. så var jag faktiskt på skolan långt innan den började hehe. Gjorde dock inte så mycket vettigt och anledningen var att det kom en elektriker och stängde av all elektrikitet så jag hade absolut inget att göra hehe.. Annars så hade vi biologiprov som gick hyfsat i alla fall och så fick vi igen fysiken som jag ändå blev nöjd med, med tanke på att det blev för liiiite tid. Annars så har jag varit på hyposens och sedan kollat på pyttelite matte, men blev inte mycket gjort, så det får jag göra en annan dag istället. Nu är i alla fall Malin påväg hit. Vi får se vad vi hittar på för busigheter! Vi har i alla fall tänkt ha en idolkväll ikväll. Kommer bli awesome! Sakna M ♥ Pusshej!

hittade btw den här låten på Malins blogg. Gillar den skarpt. Den nya "lyssnagärnetpålåten". Snart är jag less men spela roll! HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0