Måste göra mig klar

Jag är jättestressad och måste ge gärnet att göra mig klar, men idag är en allmänt trött dag och jag orkar inte skynda mig. Har fastnat vid datorn ett bra tag nu. Dåt låter ungefär såhär "Jag ska bara kolla facboook..." och "den här bloggen... och.." Lite småjobbigt när det drar ihop sig och jag måste hinna med bussen.  I-landsproblem på hög grad. Nej men ska snart springa iväg och packa väskan och sminka mig. Idag har vi en riktigt kort dag. Åh så underbart att få sluta halv 2. GILLAS STARKT! Första lektionen är i alla fall lagspel/slagspel på nordanå och vi ska spela inget annat än basket så det gillas. Nej oj, en halvtimmme på mig nu.. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0