Lördag

Så var det bokat och klart. I november blir det idol med lite brudar från klassen! kommer bli awesome♥
Lika bra att titta och försöka hitta sin favorit nu då.

Gårdagskvällen spenderades med edde. Blev att hyra film och sedan somnade vi rätt tidigt. Det var superskönt! I morse har vi fikat och suttit vid tvn. Han sitter och spelar Fifa nu medan jag kollar lite bloggar. På ett tag ska jag se min lillebrors match och malins om jag hinner. Kvällen kommer i vart fall att spenderas med Malin och Johanna och kanske fler. Får se vad vi hittar på för något. Nu ska jag gå och se om jag kan rycka av edde speldosan och tvinga med han ut eller liknande. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0