Lördag + Söndag

Först for jag, Saga och Ewelina förbi Lucas kalas och var där ett tag. Var som ett vanligt barnkalas med lekar ute och inne och sedan tårta på det. Sedan for jag hem där lite brudar var. Blev då att vara med Sofia, Sara, Fanny, Linnea, Emma, Lina och Johanna. Hoppas jag inte glömde någon nu :$. Då for Johanna och Fanny iväg och hyrde två filmer, Hostel 1 & 2 och så såg vi dem. Vi bakade även en jättestor kladdkaka i en gratängform. Det värst var att vi nästan åt upp den. Skulle väl räcka tillsådär 18 pers egentligen men.. hehe. Edde kom även hit i slutet av kvällen och såg lite film med oss. Sedan sov han över här. Blev i alla fall en riktigt rolig kväll!! Somnade lite sent i alla fall men då kompnserades det med att sova ut ett tag. Idag har jag gjort lite läxor som är till imorgon och övningskört lite. Nu ska jag gå och se på valvakan med mamma. Ha det gött! ♥

Sista bilderna tagna från Ewelina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0