Last first kiss

Idag efter skolan blev det hyposens, hem och äta och sedan pluggade jag lite. Nu ikväll har jag mest suttit vid tvn och sett på idol. Håller på att städa mitt rum nu litegrann för det ser hemskt ut. Väntar även på att få se vilka två som går vidare ur idol. Jag tyckte att de flesta var bra, men har väl några jag skulle vilja gick vidare. Tråkigt att det bara är två från varje omgång.


Det är så himla härligt att sluta tidigt på tisdagar och onsdagar som vi gör nu. Man hinner faktiskt vara ute, promenera osv när solen är framme och bara njuta. Det ryktas även om att efter lovet ska vi få sluta 11 på fredagar. Trodde verkligen inte att det kunde bli såhär bra! Är överlycklig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0