I will regret it, but there is nothing to say

Gårdagskvällen spenderades med mina favoriter. Blev mycket prat, att baka en kladdkaka och se lite på tv. Like it a lot! Idag har jag gjort lite samhälls och en spanskaläxa. Blev inte mycket samhälls för min del men jag hoppas att redovisningen går bra imorgon ändå. Första lektionen är den i alla fall så jag behöver då inte gruva mig hela dagen. Ikväll tränade jag och Johanna på friskvårds. Vi körde body combat. Det var svettigt men jag måste säga att jag förstod inte hälften.. Blir väl bättre när man kört det några gånger kan man ju hoppas på i alla fall. Imorgon blir det också att träna förhoppningsvis! Ska snart sova eller ja, vi får se när mina ögon trillar ner och slocknar. Känner mig inte så speciellt trött än så länge. Kanske går och tittar på tv en stund. Imorgon börjar jag tjugo över nio i alla fall. Lite sovmorgon åtminstonne!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-14 @ 01:54:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0