I don´t agree with you at all

Dagen flöt på. Några få lektioner och sluta tidigt och det tackar jag gudarna för, eftersom jag var så himla trött idag. När jag kom hem försökte jag göra lite läxa och vara duktig, men det gick si sådär. Ska försöka ta mig an lite plugg imorgon i alla fall. Var egentligen tänkt att jag och Johanna skulle ut och röra på benen ikväll, dvs gå, men det blev lite ändrade planer. Jag tar det lugnt ikväll istället och myser till idol. Det lät som om min sötis var sugen på att komma så jag slipper se själv i alla fall wiho! Nästa vecka blir det troligtvis waynes istället. Tror jag kan bli kanon! Kan ju hoppas att Edde bryter dealen tills då :$ Ska även se om jag kan städa till rummet litegann så att det slipper se ut som ett bombnedslag. Det är ju lite onödigt om jag skrämmer iväg alla gäster som vågar sig hit haha. Värt att nämna är ju även att min favorit inte gick vidare i idol igår, alltså elin... Åh! Jag ville ju se henne i Luleå i November ju!  Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0