Happy

Kvällen spenderades med Nina, Johan, Edde, Saga, Johanna och Aya. Vi for till maxi och köpte massa gott och sedan for vi hem. När vi kom hit så insåg vi att det inte fanns något att se på tv så då tog vi bilen till hemmakväll och hyrde en zombiefilm så var rätt mysko, men lite rolig var den ändå. Under tiden busade Aya, Saga och Johanna på min facebook, men det är väl sånt man får ta haha. Resten av kvälllen tjollrades det och så blev det en kall promenad haha. I morse så stack Edde för ett tag sedan, han skulle möta upp och äta lunch med barnen från Ghana och sånt. Jag har precis duschat och nu ska jag göra mig klar. Idag borde jag försöka göra en spanskaläxa samt träna med Johanna. Tror nog det blir bra! Kanske går ut och går också. Oj just ja, måste städa upp lite på rummet också.. Kändes jobbigt, men det är väl bara att göra antar jag. Nej nu måste jag sätta fart. Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0