Dålig uppdatering

Hej hopp! Dålig uppdatering från min del.. Blir bara så att man har så mycket annat för sig som är lite roligare än att sitta vid datorn och så är det ju en del plugg också. I Fredags hade Edde lagat middag och dukat jättemysigt med tända ljus och sånt och till efterrätt blev det blåbärspaj. Musmig och hur mysigt som helst, Tack älskling! ♥ Lördagen övningskörde jag till piteå för att hälsa på farfar på sjukan och sedan övningskörde jag tillbaka. Kvällen sov jag mest på. Somnade till en film klockan tio och vaknade elva nästa morgon. LIVSKVALITÈ hehe :$ I söndags pluggade jag, sprang och såg film och idag har jag gjort bort lite läxa och pluggat lite fysik. Imorgon ska jag träna och sånt. SLutar även rätt tidigt så det känns bra. Har även laddat in lite bilder från mobilen som kanske dyker upp någon gång här.


GONATT MED ER♥

Kommentarer
Postat av: malin

jaa det kan man säga :(



kom igång med uppdateringen nu frida!! ;)

2010-09-06 @ 22:59:54
URL: http://malinneriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du säga gullesnuttan! :$

2010-09-08 @ 22:24:04
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0