Dålig dag

Idag var en sån där dålig dag som man kan få ibland då ingenting går riktigt som man vill. Först vaknade jag så jag fick stressa med att packa ihop mina saker för att hinna iväg, men jag var i alla fall på skolan i bra tid. Sedan hade vi 2000 meter när det regnade som mest typ och så klart slutade det regna när vi duschat, bytt om och precis blivit klara. Dessutom blev jag inte alls nöjd med min tid. Sedan hade vi engelskaredovisning som gick halvbra. Resten av dagen har jag haft ont i huvudet, varit riktigt trött och inte orkat med någonting. Bara kollat i tomma intet typ. Blev i alla fall att träna med Johanna nu ikväll och mycket mer har jag inte gjort, eller jo det blev en sväng på stan i alla fall. Nu när jag kom hem så håller pappa på att fixa med några vattenledningar och jag har tränat och är svettigt och superäcklig. Kan inte ens dricka vatten och jag är jättetörstig.... Mys! Nu ska jag ringa min gullliga pojke och fråga om jag får sova där? hihihi :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0