Sweet dreams

Hemsk gubbe som gömmer sig i skogen, slänger iväg låst upp i skogen. Ger oss världens äckligaste och hemskaste blick och fortsätter stirra på oss när vi försöker gå så fort vi kan därifrån. Huvan är uppdragen och mörka kläder har han. Vi springer tillslut och han hoppar på cykel åker därifrån. Sedan märker vi en mas som springer efter oss... Fy fan så hemskt det där var! Alltså min och Malins prommis ikväll. Inte roligt! :( Tur jag inte gick själv i alla fall och hade Malin med mig för annars hade jag nog kissat på mig av rädsla haha! Nu ska jag slöa lite vid datorn, ta en dusch och sedan hoppa i säng. Låter inte så pjåkigt va?? Nej Godnatt med er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0