In don´t mind if you don´t mind

Morning, igår satt jag och kollade i lite gamla arkvi med bilder. Så himla roligt! Bilder från 6:an och framåt.. Kunde inte sova igår förän jätte sent så nu är jag lite halv flummig, men ni får stå ut gott folk! Ska föröska plugga matte idag efter skolan sen får vi se vad som händer helt enkelt. Nu ska jag gå och packa väskan och fixa håret. Sedan tar jag väl bussen. Har lagspel/slagspel på nå, volleyboll. Blir nog roligt!  Känner att mina inlägg inte är så intressanta nu hehe. Vet verkligen inte vad jag ska skriva.. Eh, bjuder på en bild istället. Puss


Hittade den här i någon mapp måste varit ett tag sedan haha..




Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging

2010-10-20 @ 15:42:17
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0