I´m not a robot

Skola och plugg kan väl beskriva dagen rätt bra. Har typ inte gjort något mer speciellt, typ tv? Vet egentligen inte ens varför jag skriver för såna här dagar finns det varkligen inget roligt att skriva.. Igår pluggade jag och Malin i vart fall och vi var riktigt duktiga tycker jag, plus att det är roligare än att plugga själv! Blev lite sent igår, så jag ska nog försöka ta mig i säng betydligt tidigare ikväll. Funderar på om jag ska slöa vid datorn ett tag till eller om jag ska pallra mig till soffan och kolla lite på house. Lite små roligt sådär! Sedan ska jag i alla fall hoppa i duschen och göra mig klar.


Gillar mitt "pluggface" som Elin roade sig med att ta HAHA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0